Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


c4media, någon som har erfarenhet av dom?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-01-15, 10:28 #11
Sonec Sonec är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 241
Sonec Sonec är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 241
Citat:
Originally posted by x1/9@Nov 8 2008, 08:51
Funderade ett tag men deras demoshop låg nere i en vecka drygt och det gick inte att nå företaget då jag försökte (ringde två-tre gånger under den veckan).
Så det blev inget för oss.

Nu har vi äntligen fått in vårt nya telefonsystem med kö-funktion, istället för att det tutar upptaget kan vi nu erbjuda er att vänta i en kö.. =)
Sonec är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-01-15, 12:04 #12
x1/9 x1/9 är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 49
x1/9 x1/9 är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 49
Jag har provat demobutiken och var intresserad men valet föll på annan leverantör.
Tyckte då att det var en intressant lösning men var lite nervös då jag inte fick tag på dig ( det tutade inte upptaget heller men visa telefonlösningar gör inte det har jag förståt) valde då annan leverantör.
Hade inget emot produkten och ser en fördel i att ha en relativt liten leverantör (som jag tror C4media är) då det är lättare att få gehör för synpunkter och idéer.

Önskar jag vore duktigare på programering så jag kunde göra min egen shop från grunden.
x1/9 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-01-16, 11:02 #13
Sonec Sonec är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 241
Sonec Sonec är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 241
Citat:
Originally posted by x1/9@Jan 15 2009, 13:04
Jag har provat demobutiken och var intresserad men valet föll på annan leverantör.
Tyckte då att det var en intressant lösning men var lite nervös då jag inte fick tag på dig ( det tutade inte upptaget heller men visa telefonlösningar gör inte det har jag förståt) valde då annan leverantör.
Hade inget emot produkten och ser en fördel i att ha en relativt liten leverantör (som jag tror C4media är) då det är lättare att få gehör för synpunkter och idéer.
Önskar jag vore duktigare på programering så jag kunde göra min egen shop från grunden.

Det var skönt att höra =) , men varför inte börja bygga med wn´s hjälp? någonstans måste man ju alltid börja.. Jag är själv ingen programmerare utan vi är tre stycken som jobbar på c4media varav en systemutvecklare, en designer och mig själv (projektledare/säljare)

Hoppas iallafall du (x1/9) lyckas med din e-butik..

ha det bäst
Sonec är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:44.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017