Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Hot-Girls-Blog.com feedback

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-10-09, 00:00 #11
Helix Helix är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 2 829
Helix Helix är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 2 829
Citat:
Ursprungligen postat av Kekke Visa inlägg
Från våra medlemmar.
Har du några invändningar tvekar jag inte på att ner någon bild.

Valde att inte svara då din fråga är irrelevant för tråden och du kan ta detta i PM om du undrar något mer.

Klart att det är relevant. Driver man en sida som visar bilder, anser jag att det skall klargöras varifrån de kommer och att man har rättigheter att använda de. Skall stå på sidan tycker jag. Men klart att du inte skriver ut det.

Medlemmar? Skojar du? Du har lagt upp alla bilder själv ... står ju på sidan. Det är en vanlig blogg, men några billder som varit uppe 24-48 timmar. Medlemmar? Du och du eller?

Fattar inte att WNs medlemmar ens befattar sig med att ge feedback på en sådan sida. Jag antar att så länge det är inte era bilder någon bara tar så är det ok ....
Helix är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-10-09, 00:16 #12
Kekke Kekke är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2011
Inlägg: 198
Kekke Kekke är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2011
Inlägg: 198
Ber om ursäkt, skulle inte visat sidan.
Moderator kan ta bort tråd.
Kekke är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-10-12, 00:24 #13
pontus pontus är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 450
pontus pontus är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 450
Citat:
Ursprungligen postat av Helix Visa inlägg
Klart att det är relevant. Driver man en sida som visar bilder, anser jag att det skall klargöras varifrån de kommer och att man har rättigheter att använda de. Skall stå på sidan tycker jag. Men klart att du inte skriver ut det.

Medlemmar? Skojar du? Du har lagt upp alla bilder själv ... står ju på sidan. Det är en vanlig blogg, men några billder som varit uppe 24-48 timmar. Medlemmar? Du och du eller?

Fattar inte att WNs medlemmar ens befattar sig med att ge feedback på en sådan sida. Jag antar att så länge det är inte era bilder någon bara tar så är det ok ....
Hört talas om konstruktiv kritik? Kanske hälften av sidorna i "Feedback" bryter mot upphovsrätten(givetvis beroende på tolkning). Det är enlight mig ingen ursäkt att förstöra trådarna, om du vill diskutera upphovsrätt skapa en tråd för det eller skriv en konstruktiv kommentar som gynnar medlemmen som begärde feedback.

Citat:
Ursprungligen postat av Kekke Visa inlägg
Ber om ursäkt, skulle inte visat sidan.
Moderator kan ta bort tråd.
Synd. Gillar faktiskt sidan.
pontus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-10-12, 00:30 #14
Helix Helix är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 2 829
Helix Helix är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 2 829
Citat:
Ursprungligen postat av pontus Visa inlägg
Hört talas om konstruktiv kritik? Kanske hälften av sidorna i "Feedback" bryter mot upphovsrätten(givetvis beroende på tolkning). Det är enlight mig ingen ursäkt att förstöra trådarna, om du vill diskutera upphovsrätt skapa en tråd för det eller skriv en konstruktiv kommentar som gynnar medlemmen som begärde feedback.

Absolut har jag hört talas om det. Ville ge just konstruktiv kritik om upphovsrätt och frågade därför var bilderna kom från. Svarar med sedan, efter andra förfrågningen, med en ren lögn att medlemmar skickar in de fast sidan är 24 timmar gammal, så får man tåla den kritiken jag gav, istället för snäll konstruktiv kritik. Kanske andra tänker sig för om de sätter sidor på feedback som strider mot upphovsrätten ....

Bara för att andra kanske bryter mot den lagen i feedbackdelen, enligt dig, betyder inte att det är rätt. Om du tycker det så får det stå för dig. Vill du ge snäll kritik och klappa sidägaren på axeln för det, så får du göra det. Antar kanske att du själv inte tar denna typ av sidor och upphovsrätt särskilt på allvar, har egna tolkningar av detta ... med tanke på egna sidor.

Tycker du själv klagade på företag på ett ofint sätt i din signatur, som du tagit bort nu. Istället borde du kanske kontakta företaget och ge de konstruktiv kritik istället för att svartmåla de i din signatur på forumet

Senast redigerad av Helix den 2011-10-12 klockan 00:41
Helix är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-10-12, 01:13 #15
pontus pontus är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 450
pontus pontus är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 450
Citat:
Ursprungligen postat av Helix Visa inlägg
Absolut har jag hört talas om det. Ville ge just konstruktiv kritik om upphovsrätt och frågade därför var bilderna kom från. Svarar med sedan, efter andra förfrågningen, med en ren lögn att medlemmar skickar in de fast sidan är 24 timmar gammal, så får man tåla den kritiken jag gav, istället för snäll konstruktiv kritik. Kanske andra tänker sig för om de sätter sidor på feedback som strider mot upphovsrätten ....

Bara för att andra kanske bryter mot den lagen i feedbackdelen, enligt dig, betyder inte att det är rätt. Om du tycker det så får det stå för dig. Vill du ge snäll kritik och klappa sidägaren på axeln för det, så får du göra det. Antar kanske att du själv inte tar denna typ av sidor och upphovsrätt särskilt på allvar, har egna tolkningar av detta ... med tanke på egna sidor.

Tycker du själv klagade på företag på ett ofint sätt i din signatur, som du tagit bort nu. Istället borde du kanske kontakta företaget och ge de konstruktiv kritik istället för att svartmåla de i din signatur på forumet
Ohh, nu promenerar vi bort från ontopic-landet rakt mot offtopic-landet. Men men, eftersom en moderator säkert kommer att ta bort tråden så varför inte...

Först av allt, företaget i min signatur spammade och vred en del på sanningen. Men de kontaktade mig och förde en konstruktiv diskussion, därför tog jag bort det från signaturen.

Poängen var att det finns inte "snäll" eller "dum" konstruktiv kritik. Konstruktiv kritik är... konstruktiv. Feedback-forumet borde ju ändå vara till för just feedback, vad som är moraliskt är väll upp till kyrkan ( ) och vad som är lagligt och inte är väll upp till en domstol... Dina otroliga kunskaper om lagen är givetvis inte att bortse ifrån, men kan du åtminstone föra fram de på ett mer ödmjukt sätt... Även om du uppenbarligen alltid har rätt så är det ingen ursäkt att vara otrevlig
pontus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-10-26, 10:06 #16
Bear Bear är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2010
Inlägg: 154
Bear Bear är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2010
Inlägg: 154
Det funkar, men är tanken "bara" att lägga upp snygga tjejbilder? Namnet antyder ju lite att det ska va "hot girls" som hänger å bloggar. Eller det kanske bara är jag som tänker så. Men de kan ju göra att besökarna bounsar ut om sidan inte är vad de antar när de klickar... Bara en tanke...
Bear är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:14.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017