Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Är jag för hård?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-05-16, 11:56 #11
jacobjs jacobjs är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 293
jacobjs jacobjs är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 293
ingen fara alls

Jag skulle säga att kvalitéen är hyggligt bra, även om det inte går att jämföra med en duktig svensk firma.
Just bolaget jag anlitat verkar vara duktiga på att koda men inte riktigt lika skickliga gällande design.
All kommunikation har skett väldigt smidigt, det är tre personer som arbetar heltid med mitt projekt och har gjort så i drygt en månad nu (inte dåligt för 1000 dollar). Min kontaktperson är väldigt trevlig och vänder alltid ut och in på sig själv för att hjälpa till och fixa allting efter mina önskemål.

En stor fördel är också att man kan lägga in pengarna i Escrow (dvs. deponera demI hos t.ex. GAF (Getafreelancer). Detta säkerställer att man aldrig behöver betala för ett arbete som man inte är nöjd med.

Tilläggas skall också göras att bolaget som står bakom GAF heter Innovate it och är ett svenskt Linköpingsbaserat företag. Personerna bakom är jättetrevliga så om några problem skulle uppstå så har man alltid full support därifrån.

Jag skulle gärna visa upp min sida men då den ännu inte är färdigutvecklad så funkar inte riktigt det. Lovar emellertid att återkomma när den är färdig.
jacobjs är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:51.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017