Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


12 st domännamn för 2900 inkl moms

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-08-05, 13:01 #11
stefanhansson
Guest
 
Inlägg: n/a
stefanhansson
Guest
 
Inlägg: n/a
Citat:
Originally posted by stefanhansson@Aug 5 2005, 12:39


Nu sänker jag varken priset eller mig själv lägre. Det är ju nästan beklagligt att ingen nykter människa trätt fram och sagt "japp, jag köper dem av dig för det priset som är rimligt och vettigt"
Sen kan du ju göra din egen tolkning av det Lindahl om jag kommer posta ett fjärde inlägg?
  Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-08-05, 13:04 #12
Marcuss avatar
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 2 655
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
Marcuss avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 2 655
Tre trådar sammanfogade till denna, bytte i samband med detta namn på tråden till det senaste trådnamnet för att det ska vara så aktuellt som möjligt.

Stefan, håll dig till den här tråden nu för de aktuella domännamnen. Ytterligare nya trådar gällande samma domännamn kommer att raderas.
__________________
[ Finanstips.se | Riktnummer.se | Väderlek.se | 3W.se | WWWW.se ]
. [ Marbella.se | ValutaGraf.se | Virusprogram.se | Malta Bolag.se | Växlingskontor.se ] .
Marcus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-08-05, 13:23 #13
stefanhansson
Guest
 
Inlägg: n/a
stefanhansson
Guest
 
Inlägg: n/a
Citat:
Originally posted by Marcus@Aug 5 2005, 13:04
Tre trådar sammanfogade till denna, bytte i samband med detta namn på tråden till det senaste trådnamnet för att det ska vara så aktuellt som möjligt.

Stefan, håll dig till den här tråden nu för de aktuella domännamnen. Ytterligare nya trådar gällande samma domännamn kommer att raderas.
Hej Marcus


Nån fjärde tråd kommer inte finnas...som jag skrev till Lindahl, ni får dra era egna slutsatser av citatet jag bifogade i meddelandet till han.


Jag orkar inte(eller som vi säger i norrland, ids inte) lägga in nån fler tråd. Folk tror ju att man har tagit det vita pulvret, och då menar jag inte mammas bakpulver om jag lägger in en till tråd


Näh, nu är det upp till er besökare att se om ni finner det som är till salu intressant. För jag finner detta föga intressant att slänga in 3 trådar för att få några futtiga domännamn sålda till ett futtigt pris.


/Stefan


Om du/ni vill köpa domännamnen(enskilt eller i paket) skicka ett mail till: [email protected], kom ihåg att det är ingen budgivning på domännamnen, det fast pris är det som gäller. 70 SEK per styck för .com och 200 SEK per styck för .se.


Se ovan för mer info, om nån kan läsa denna grötiga ihopklistrade tråd
  Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:24.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017