Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


TV4 köper Politikerbloggen

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-09-18, 07:40 #11
Xamda Xamda är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 1 900
Xamda Xamda är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 1 900
I mina fattiga ögon är det en häftig summa för något så undermåligt, hehehe, så man kan ju undra hur överenskommelsen med TV4 såg ut, hum...
__________________
Bara döda fiskar flyter med strömmen.
Xamda är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-09-18, 08:55 #12
Osiriss avatar
Osiris Osiris är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Apr 2006
Inlägg: 391
Osiris Osiris är inte uppkopplad
Flitig postare
Osiriss avatar
 
Reg.datum: Apr 2006
Inlägg: 391
Citat:
Originally posted by Xamda@Sep 17 2007, 23:57
Nej, det säljs inte sajter till höger och vänster för miljonbelopp, även om många tycks tro det. Denna blogg har i mina ögon föga nyhetsvärde, men det kan bero på min redan från början negativa inställning till mannen ifråga...

I vilket fall så får en arbetare slita i fyra-fem år för att få ihop detta som lön... Det tycker jag är rätt mycket betalt för en fritidssysselsättning och som gräde på moset får han en anställning, säkert med goda villkor, som påpekats här...
Känner dock till några enstaka icke-publicerade försäljningar/övertaganden som hamnat nära eller över miljonbeloppet. Men det lär ju inte vara speciellt många som inte går ut i det alltid lika lättköpta IDG.se

Klart som f-n det är mycket pengar, men räknar man att personen ifråga jobbat en extra heltid (alltså övertid egentligen) under många år så är inte miljonbelopp speciellt mycket. Men de flesta säljer väl egentligen bara varumärket även efter bubblan.
Osiris är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:38.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017