FAQ |
Kalender |
![]() |
#181 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#182 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Man kan inte skydda sig hur mycket som helst, visst, men har man inte en fungerande disasterplan så har man gjort en grov miss. Detta gäller både banker, polisen, regeringen (tsunamin, anyone?) och webbhotellen. Jag är inte övertygat om att Proinet har gjort att de kunde för att skydda sig mot intrång, då menar jag inte enbart brandväggar, patchar, osv. Därför är snacket om "dumma hackare som förstör" är så meningslöst. Jobbar man i en utsatt bransch så går man omkring med en reservplan. Punkt slut. |
||
![]() |
![]() |
#183 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Inse.. finns det inga idioter, så finns inte problemet.. / Lammet |
|||
![]() |
![]() |
#184 | |||
|
||||
Medlem
|
Någon som kan bekräfta att web02 är uppe? Fungerar även mail samt databserna?
|
|||
![]() |
![]() |
#185 | ||
|
|||
Nykomling
|
de sajter jag har på 02 har kommit upp förutom min egen men det beror nog på att jag kör .asp på en Linux server (eller vad som nu ligger där nu) mail funkar nog men kan inte laddas ner eftersom vi inte har de nya lösenorden
|
||
![]() |
![]() |
#186 | |||
|
||||
|
Vi har framfört detta tidigare och gör det igen.
WN är ingen supportkanal, har ni frågor så vänd er till företaget ifråga. Hurvida dom svarar eller inte spelar ingen roll. På WN diskuterar vi jättegärna händelserna och runtomkring, men rena supportärenden får ni ta med operatören ifråga, inte i tråden. Telefonnummer har postats ett tiotal gånger. |
|||
![]() |
![]() |
#187 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#188 | |||
|
||||
|
Har rensat tråden lite. Ber om överseénde med ev. brutna "Quotningar".
|
|||
![]() |
![]() |
#189 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det är SAMMA sak om och om igen...
Eftersom företagen i 99,9% av fallen håller käft när något händer så skapas den här typen av trådar med "gott och blandat" som blir milslånga... |
|||
![]() |
![]() |
#190 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Att ni orkar =) Byt webbhotell om ni inte är nöjda, svårare än så är det inte.... Man väljer själv vilka företag man vill vara kund hos...., visst lönar det sig att lyssna till kunder men jag själv skulle aldrig tolerera mycket av det som en del företag i webbranschen tydligen får stå ut med.
Stängt ämne |
|
|