Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Officiella TradeDoubler-tråden (Tråd 2)

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-07-03, 21:10 #171
Antepante91 Antepante91 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2006
Inlägg: 104
Antepante91 Antepante91 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2006
Inlägg: 104
Är det nödvändigt att fylla IBAN-nummer på utbetalningsinformationen?

Om jag vill få min utbetalning ett plusgirokonto, vilket alternativ ska jag välja då (bankgiro, utbetalningskort eller bankkonto)?

/Antepante91
Antepante91 är inte uppkopplad  
Oläst 2007-07-06, 11:14 #172
Max Max är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jul 2003
Inlägg: 721
Max Max är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jul 2003
Inlägg: 721
Citat:
Originally posted by Grebban@Jun 30 2007, 13:14
Vad har hänt med Tradedoubler? Man kan inte logga in via .com adressen (går bara via tradedoubler.se). Man får felmeddelandet:
Citat:
Bad Request
Your browser sent a request that this server could not understand.
Size of a request header field exceeds server limit.
Alla mina sajter som kör tradedoubler annonser funkar inte, antingen är banners borta eller så leder dem till detta felmeddelande. Detta medför ju att intäckter uteblir på alla sajter..Vad är det som händer? Är jag den enda som drabbats?

Jag har fått detta (både påloggningsproblemet och att annonser inte visas) ett antal gånger, alltid med IE7. Lösningen för mig har varit att radera TDs cookie.
Vet ej om problemet är i IE7 eller hos TD. Har även mailat TD support om detta, vet ej om de har någon aktivitet kring det.
Max är inte uppkopplad  
Oläst 2007-07-10, 12:27 #173
Vinklubben Vinklubben är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 105
Vinklubben Vinklubben är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 105
Citat:
Ursprungligen postat av Vinklubben
Vad är det som händer med Sterling egentligen? Programmet är nedsläckt p.g.a. "omorganisation" och fakturor från maj är fortfarande obetalda. Finns det någon chans att man får se de här pengarna?
Citat:
Ursprungligen postat av TradeDoubler
Programmet är nerstängt men det är absolut ingen anledning för oro, alla fakturor har betalats som de ska. Vi kan inte se någon obetald faktura så maila gärna oss med din specifika fråga så kan vi kolla upp det.
Sterlings fakturor är fortfarande inte betalda trots påtryckningar och går nu till inkasso enligt vad jag har hört. Fortfarande ingen anledning till oro? Brukar ni få in inkassopengar eller kan man glömma dem? Är en hel del pengar.
Vinklubben är inte uppkopplad  
Oläst 2007-07-10, 13:39 #174
nosnaj nosnaj är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 1 012
nosnaj nosnaj är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 1 012
Sterlings fakturor var från maj eller?
Jag har fakturor från mars som inte betalats än, känns som företag får betala fakturor när de vill nästan och programmen tuffar ändå på.
nosnaj är inte uppkopplad  
Oläst 2007-07-10, 13:45 #175
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 2 683
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 2 683
Scandic hotels är obetalda sedan mars
Sterling är obetalda sedan maj
robertsson är inte uppkopplad  
Oläst 2007-07-10, 13:46 #176
Vinklubben Vinklubben är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 105
Vinklubben Vinklubben är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 105
Citat:
Originally posted by nosnaj@Jul 10 2007, 13:39
Sterlings fakturor var från maj eller?
Jag har fakturor från mars som inte betalats än, känns som företag får betala fakturor när de vill nästan och programmen tuffar ändå på.
Ja, de är från maj. Men eftersom programmet stängdes ner och man slutar betala fakturorna i samband med det, kan man ju undra om företaget är på obestånd eller helt sonika skiter i att betala för all försäljning deras kära affiliates genererat.
Vinklubben är inte uppkopplad  
Oläst 2007-07-27, 10:43 #177
Vinklubben Vinklubben är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 105
Vinklubben Vinklubben är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 105
Sterling verkar ha betalat nu.
Vinklubben är inte uppkopplad  
Oläst 2007-07-27, 11:42 #178
popjonas popjonas är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2006
Inlägg: 52
popjonas popjonas är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2006
Inlägg: 52
Jag har sedan ett par månader aft ett märkligt problem på tradedoublers sajt.
Den går helt enkelt otroligt långsamt, ända tills jag tar bort en cookie som heter td_pic. Då funkar den precis som den ska ett litet tag, tills det börjar gå extremt långsamt igen (och det är dags att ta bort denna cookie igen).

Jag mailade supporten om detta i början av sommaren, och fick svaret att "vi ska titta på det", men sen har det inte hänt nånting.

Det verkar bara uppstå från min mac (dock både med ff och safari), inte på min win xp-pc. Nån annan som känner igen sig i detta problem?
popjonas är inte uppkopplad  
Oläst 2007-07-30, 23:16 #179
Daniel29 Daniel29 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2006
Inlägg: 283
Daniel29 Daniel29 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2006
Inlägg: 283
Hoppas ert nya ticket system fungerar bra. Har reggat ett case där...blir spännande att se svarstiden
Det är att varken klick eller sales finns med i systemet från CD-WOW!

http://tdsupport.se/index.php
Daniel29 är inte uppkopplad  
Oläst 2007-08-02, 10:58 #180
swans avatar
swan swan är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 216
swan swan är inte uppkopplad
Medlem
swans avatar
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 216
Citat:
Nu skruvas ersättningarna för hyrbil om och följer från och med idag 31/7-07 de ersättningar som är för hotell. Detta innebär att ersättningarna för sales kommer att sänkas något samtidigt som ersättningarna för isales kommer öka.

Logga in och se hur detta kommer att påverka dig!
Är det med flit ni gör det extra svårt att tyda era mejl? Tror ni att ni tjänar mer pengar då?

Fick ovanstående mejl från er. Lite förslag: Skicka ut mejlet i förskott, inte samma dag som det börjar gälla. Tala om absoluta belopp. Hur mycket kommer ersättningarna att sänkas? Skriv på svenska. Det gör det lättare att förstå om man är svensk. Vad betyder exempelvis "isales"?

Hur menar ni att man kan logga in för att se hur det påverkar mig? På er hemsida måste jag leta länge för att hitta min nya ersättning. Men den gamla finns aldrig kvar, så jag kan inte se vilken förändring det är. Eller menar ni att jag skall titta i avslutsrapporten på hur mina intäkter minskat?

När jag får mejl från er om förändringar i tarifferna så brukar jag alltid ta bort annonsören från min hemsida. Vanligtvis har ni hittat på någon försämring utan att motivera varför, och utan att kontakta mig innan. Och som regel går det inte att få reda på hur mycket försämringen är. Det är oseriöst.
swan är inte uppkopplad  
Stängt ämne


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:21.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017