FAQ |
Kalender |
![]() |
#161 | ||
|
|||
Medlem
|
Medison lägger locket på
Det ifrågasatta datorföretaget Medison slutar svara på frågor från media, uppger vd Valdi Ivancic i ett pressmeddelande. http://www.idg.se/2.1085/1.115817 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Varför inte köpa en begagnad DELL istället för 1500kr extra dvs 2500kr ? mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Man borde fråga tele2 om dom har betalt för den reklamen eller så, eller åtminstonde få fram varför dom länkar dit av dom... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
|
|||
Flitig postare
|
ska bli sjukt spännande att se hur det blir... Man e ju sugen på att beställa ett par, men kommer definitivt vänta
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
|
|||
Guest
|
|||
![]() |
![]() |
#166 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tror man kan diskutera länge om den här saken. Men den dagen första burkarna börjar dampa ner och folk kan bekräfta att det är sant, så tror jag på det här.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Den dagen även resten av burkarna dimper ner, även för beställningar som läggs om ett halvår, då tror jag inte mer på det här än jag gör idag.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Man blir verkligen mörkrädd när man kollar på deras hemsida:
http://www.medisoncelebrity.com/accessories.html Sådär såg nästan min första sida jag gjorde för många år sedan. Det känns som dom har suttit och kört paint och slängt ihop "reklamen" som är falska. Om dom en då ska göra de här, kan dom inte då fixa till det lite snyggt så folk kan lita på det? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |||
|
||||
Medlem
|
Kan ingen av er lite duktiga filurer här inne snickra ihopa en hemsida för att visa dem hur en sida skall se ut 2007?
Menar, skall de genomföra en bluff kan den lika bra vara väl genomförd. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Inside Valdi Ivancic mind;
1. Lägg upp en annons om världens billigaste bärbara dator på nätet. (done) 2. Vänta tills ca 30.000 ärthjärnor beställer datorn, (tjäna då 30.000.000 kronor på detta). (done) 3. Dra ut leveransen så mycket som möjligt så att media nappar ännumera med att ifrågasätta och så attt folk börjar undra om något är fel. (done) 4. Köp en massa datorer för 30 miljoner, leverera till så många som möjligt som beställt. (in progress) 5. Alla blir förundrade och helt galna när skiten fungerade, folk har fått hem datorer! Den stora nyheten står i varenda tidning! Folk över hela världen beställer den billiga datorn. Alla datornördar överallt vill ha den billiga laptopen i sin famn! (undone) (Valdi tjänar ENORMA summor pga. att han får pengar när han inte ens skickat iväg datorerna. låt oss nu säga att valdi får 10 miljoner beställningar, det blir ca 10'000'000'000 kronor) 6. Res till schweiz, ta ut alla pengar (undone) 7. Försvinn, gå under ytan, fly. (undone) 8. PARTY PARTY! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|