FAQ |
Kalender |
2005-05-23, 22:37 | #161 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Humlans kommentar:
Gött!! Slurp! slurp! |
||
Svara med citat |
2009-06-08, 19:09 | #162 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Väcker upp en gammal tråd och presenterar Kaj/Kajsa....
För några dagar sen var det ett otroligt liv utanför vårt hus. Gick ut och tittade och hittade en liten kaja som var omringad av tre katter så funderade på fågel som middag. Uppe i träden satt åtskilliga kajor och skrek och lät i ett försök att skrämma bort katterna. Vi förbarmade oss över den lilla ungen och tog in den. H*n har nu bott hos oss i fyra nätter och varje dag är vi ute och tränar vingarna för att h*n snart ska kunna flyga själv. Ser att de kommer nya fina fjädrar så om någon vecka borde h*n kunna flyga vidare. Ute och över vingarna samt lyssnar på sina kaj-kompisar. Fått nya vänner, fem katter som låter Kaj/Kajsa vara. Läser WN och har synpunkter på vissa inlägg! |
||
Svara med citat |
2009-06-08, 20:35 | #163 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Även jag kan bidra lite till denna tråden men ni lär väl anse min post som en glädjedödare istället? :P
Detta hände nyss utanför mitt fönster: http://i44.tinypic.com/fleazq.jpg Hann tyvärr inte rädda fågeln.. Förövaren: Min katt! Edit: Länkar bilden istället, den var så pass stor att den förstörde tabellen.. |
||
Svara med citat |
2009-06-08, 20:40 | #164 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är ju så man blir sugen på en tur till Ekskogen...
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2009-06-08, 23:14 | #165 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
Svara |