FAQ |
Kalender |
![]() |
#151 | |||
|
||||
Administratör
|
Vi som jobbar med internet gillar ju ofta statistik, så jag fixade ihop en enkel översikt på rasten. Nu är det ganska enkelt att få en överblick på hur vi hanterar detta. Undra hur stort mörkertalet är, kan ju inte bara vara en slump med 1.5 räddade djur i veckan.
![]() |
![]() |
#152 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
...och 33,33 procent av djuren var hund. Det gillar jag!
![]() /S |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Möjligen gick jag ut med statistiken för tidigt, man får tolka det hur man vill.
![]() |
![]() |
#154 | ||
|
|||
Administratör
|
Det stämmer, jag vet inte hur det hade gått för igelkottarna ifall den hade fått hålla på en timme till men efter att polisen var här gick vi ut och kollade och då hade båda iallafall promenerat iväg.
Angående hunden så fick jag höra av polisen idag att husse/matte hade hämtat upp den i förmiddags. Slutet gott på den historien.
![]() |
![]() |
#155 | |||
|
||||
Administratör
|
Och för att allt skall vara rätt!
![]() |
![]() |
#156 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har släppt ut en spindel i förra veckan som jag hittade i lägenheten istället för att trampa sönder denna. :) Bör inte den hamna med på din lista Thomas? :)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Kan du släppa listan på djur som hjälpts av WN som en RSS-feed Thomas.
Det börjar bli jobbigt att sitta här och uppdatera manuellt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
För att inte detta skall blir WN's längsta tråd, bör vi nog se till att avsluta den här ![]() Thomas
![]() |
Svara |
|
|