FAQ |
Kalender |
![]() |
#151 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
|
|||
|
Det vad det dummaste beslutet som togs i sveriges riksdag hittills under alliansens makt. Jag betalar inte skatt från och med idag (Edit: överdrift om ni inte förstår) och inte heller röstar jag på moderaterna i nästa val.
Bomb terrorist Sverige spränga terror anfalla polis farligt mörda (hoppas det är några av nyckelorden) P.s. Han ni sett filmen Zeitgeist? Om inte, se den - http://www.zeitgeistmovie.com/ P.p.s. Kallocain och 1984 ... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Spindel: Skulle vara intressant att se några siffror på det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Vad är din poäng spindel?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |||
|
||||
|
Citat:
Du kan även räkna ut hur mycket av din inkomst går i skatt här: http://www.ekonomifakta.se/sv/Fakta/Skatte...tter/Min_skatt/ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag känner mig grymt blåst som hjälpt till att rösta den här regeringen till makten.
Nu hade det väl drivits igenom en snarlik lag även om nuvarande oppositionen hade suttit vid makten och nuvarande alliansen hade då varit negativ istället, ibland förstår jag inte politik ärligt talat. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
|
|||
|
Citat:
Vad finns mekanismen att FRA möjlighet till avlyssning inte missbrukas? Om du har en sådan jätteapparat igång, kan den lätt börja användas emot sin egna befolkning. Det finns en anledning varför så många kritiska till lagen. Bara för säkerhetsfolket mumla ordet terrorism, så behöver man inte tro på allt skit dom dillar i dig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
|
|||
|
Citat:
Ungerfär som att en snattare kanske titta sig om flera gå, innan han stoppa på sig varor |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|