FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Den svenska datortillverkaren Medison säljer en laptop för $150 (1000:-) för att försöka slå sig in på lågprismarknaden för datorer.
Källa: http://computersweden.idg.se/2.2683/1.115025 Edit: http://www.medisoncelebrity.com/product.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
"Vad hände sen"?
Efter alla skriverier om 1000-kronors datorn. Vad hände sen? Jag måste ha missat slutet. Fick ni tillbaka några pengar, eller fick ni rent ut av en dator ni som beställde? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vad beror det på?
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vad jag förstår så dom som fick pengarna tillbaka så var det betalleverantören som släppte tillbaka dom.
JonathanS tror jag inte fick några pengar tillbaka, men det kan nog han själv svara på. Men jag vill minnas det, men minnet kan svika. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Känns som det behövs bättre säkerhet för konsumenterna och att det fortfarande är alltför lätt att komma undan med internetbedrägerier.
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Blev det någon polisanmälan?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Att han bara inte slutar med sitt trams.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag vet inte vad man ska säga, men Valdi Ivancic måste vara Sveriges största pajas. Det är så patetiskt så man vill garva ut inälvorna men samtidigt tycker jag så synd om denna retarderade människa att man nästan fäller en tår. Jag hoppas han får hjälp.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Valdi Ivancic är en ju en robot.
Senast redigerad av WebboT den 2010-01-06 klockan 09:02 |