FAQ |
Kalender |
![]() |
#151 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ok, tack för förtydligandet
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Om du tror att Knullis stjäl dina knep har du hybris.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har en fråga.
Jag ändrade designen på framsidan men är ingen kodare,så hur gör man? ![]() Eller är det möjligt att ändra utseende på famsidan? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
|
|||
Medlem
|
Datingfactory verkar riktigt nice. Har dragit in $131 på 3 dagar.
Dock så har jag lite svårt med att få kontakt med supporten. Har nämligen skickat in bild på mitt ID och väntar på Approval, hur lång tid brukar detta ta att bli godkänd? Tack på förhand |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Reggade du dig genom den svenska datingfactory så finns det 2 supports som man kan maila och köra skype med. Dom är väldigt hjälpsamma! Tar några dagar. Dom skickar ett mail till dig och säger till att dom har tagit emot det! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
förstår inte riktigt din fråga ![]() Har du ändrat designen eller vill du ändra designen? Du kan ändra det mesta med datingfactory! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
|
|||
Nykomling
|
Haha,förlåt för min otydliga fråga!
Jag ska börja köra hårt på detta med datingfactory och tror man kan tjäna mycket pengar,men som många säger gäller det att göra så den sticker ut. Jag tog ett orginal tema och ändra i photoshop och undrar nu hur jag kan få startsidan att se ut så? Har ingen kunskap i att koda ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu är det bestämt. DF kommer till Stockholm på lördag och bjuder(?) på middag för inbjudna medlemmar. DF har haft en bra expansion i Sverige och jag tror kan bli lärorikt att tacka ja till inbjudan och kika förbi.
Någon mer som ska dit? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|