FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
I USA går nu fler och fler runt sina it-avdelningar och skapar servrar i sin webbläsare just för att skapa bättre effektivitet i sin verksamhet. Man har inte råd med något annat. |
||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Igår kväll var sidorna riktigt sega och idag ännu segare, laddtid på ca 18sek, tog o mailade. Fick svar att det var tydligen problem med att det var maximalt antal php processor som var uppnådda. Har inte webhotell koll på sådant, ringer ingen klocka när servrarna blir överbeslastade etc? Måste man själv hålla koll på sådant? *BLIR SÅ TRÖTT*
|
||
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Detta vet jag dock inte med säkerhet eftersom jag bara går efter info jag läst, men jag tror det ska stämma. Antagligen har du något som kan optimeras så inte processerna fylls upp så länge men det är återigen bara spekulation från min sida. |
|||
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() ![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2011-01-07 klockan 16:50 |
||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Guest
|
Sköts inte det automatiskt?
|
||
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
De svenska webbhotellen blir sämre och sämre
![]()
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kan bara hålla med. Skall sitta direkt utan snack. Vid varje tillfälle vi hör om något som gått fel jobbar vi både med vår leverantör och egna system för att se till att förbättra. Tack för feedback riktigtkaffe.se
|
||
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hehe jag håller med, binero verkar inte ha pålitliga system för fem öre.
Minns en gång när jag skulle registrera en .SE domän, och då drogs det 2 gånger från mitt kort. Det värsta var att jag fick höra via mail att "Vi har skickat ärendet vidare, ska se vad som gick fel".. jag vill ju inte veta vad som gått fel, jag vill ha mina pengar tillbaks, right? Aja blää binero. |
|||
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Igår slutade en sajt att fungera helt plötsligt för mig som ligger på Binero. Kunde inte logga in och kolla vad som var felet igår kväll, så tog tag i det i morse. Det första jag ser när jag loggar in på FTP:n är detta:
http://www.urme.com/filer.gif (OBS: urme.com är inte domänen som blivit "hackad". Utan en helt annan domän på ett annat konto hos Binero) Ringer till Binero och de lägger upp ett supportärende. Efter 6h får jag ett mail tillbaka där de har lagt upp FTP-loggarna till mig som jag kan titta igenom. Och det enda som finns i dessa loggar är just min egen FTP-trafik, inget suspekt alltså. Tycker de att ärendet är avklarat? Försökte ringa dem nyss men nu ligger deras telefonväxel nere så de tar bara emot ärenden genom mailen. Så har mailat dem. Men ack så mycket problem det har varit med Binero sista halvåret... ![]() Men väntar och ser vad Binero säger, är tveksam till att en bugg i sajten har gjort så de har fått access till att göra detta? |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|