FAQ |
Kalender |
![]() |
#111 | |||
|
||||
Medlem
|
Angående boken så har jag inte skrivit någon, men det finns ju andra som har skrivit böcker.
Det hypotetiska inlägget finns i verkligheten, och har funnits länge. Det blev rapporterat i juni men ligger fortfarande kvar. WN vågar inte, WN vill inte, WN orkar inte...? Nåt är fel i alla fall. |
|||
![]() |
![]() |
#112 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Med risk för att reta upp någon så måste jag ändå säga att jag inte ser Mortekais tråd som egenreklam även om länken var där. Han ber om beta-testare, jag anser då att det är naturligt att visa vad man vill ha hjälp på/med.
Jag ser en mycket enkel väg runt detta, och det är att det skapas en forumdel som heter fe.x "Öppet forum" där reglerna mot egen reklam är mer light, om inte helt borta. Fe.x där folk kan posta när dom släpper nya funktioner, byter designer, eller fe.x slår upp samarbeten med andra sidor. Allt sånt som faktiskt kan vara intressant att läsa, men som inte tillåts per idag. Jag vill också poängtera att jag är för "hårda" tag i övriga delar av wn. MVH Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
#113 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#114 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Eller så gör man ett forum avsett endast för egenreklam, endast synlig för inloggade användare där man kan skapa en tråd 1 gång varje månad med ett krav på 100posts+. Finns många möjligheter, men blir det bra i praktiken? |
|||
![]() |
![]() |
#115 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() Sen angående smart spam så är det väl lika lätt nu? jag har säkert 100 personer på min msn som är aktiv inom webb som jag då kan be tipsa om min tjänst på wn. Då bryter alltså inte personen som postar tråden mot §3. |
|||
![]() |
![]() |
#116 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
http://download.lardlad.com/sounds/season4/exit15.mp3 :P |
|||
![]() |
![]() |
#117 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#118 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Troligen har alla poster en SEO anpassad URL med 301 på dom gamla så allt hänger ihop, annars blir det lite jobbigt ![]() Vi borde skapa en ny tråd om vad vi hoppas ska hända med nya forumet...det blir ju en rejäl uppgradering på alla fronter, inte minst när det gäller möjligheterna att moderera ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#119 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#120 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
En fråga bara:
Varför är det så hemskt med egenreklam? Och då menar jag dem som är ett direkt svar i en diskussion. Inte folk som startar en tråd bara för sin tjänst? Är det inte bättre att alla entreprenörer på WN hjälper varandra, istället för att fråga var man hittar det billigaste webhotellet och sen springa till USA och registrera nåt? Jag tänker lite på företagsträffar och olika nätverk. Där är det ganska naturligt att man pratar om vad man arbetar med och vad man kan erbjuda. "Mottagaren" berättar vad den kan er- bjuda "sändaren" i sin tur och en affärsrelation kan skapas. För egen del så handlar jag hellre tjänster av någon här än någon som bara råkar vara billigast på någon prisjämförelse-site. Priset är inte allt, så att säga. |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|