FAQ |
Kalender |
![]() |
#111 | ||||
|
|||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Kanske är pokerstjärna Blondinbellas ex?
![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||||
|
|||||
Medlem
|
Citat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ja jonny hon förnekar att vi hade ett förhållande
![]() hehe, nej så kul ska vi inte ha det. Lite citat! "Det kan inte vara lätt att komma från ett bondsamhälle och slåss från underläge." "folket som röstar blått är antaligen mer pålästa" "På demokraternas sida står det mellan en svart man och Hillary Clinton" "Någon hade hoppat framför tåget. Varför var den personen tvungen att göra det idag!" "Såklart att man ska få gå på bio gravid men kan man inte andas normalt kan man ju välja någon annan dag!" "Du är politiskt aktiv i MUF. Om du fick diktatorisk makt över platsen Stureplan, vad skulle du förändra? Haha, jag skulle nog införa någon form av spärrar runt Stureplan. Som lite beroende på ålder, stil och det faktum huruvida man bär äkta kläder eller inte, släppte in respektive avvisade folk från Stureplan." "Mycket klagade var det också över pengar, hur lite man har. Det hör jag aldrig bland mina vänner" "Helt sjukt att någon som inte kan tala svenska frågar om jag kan läsa?? Vad har hänt med svenska för invandrare (SFI)? Helt sjukt." "ja tycker att rökdroger (förutom rökheorin) borde bli tillåtet" Källa: http://www.facebook.com/group.php?gid=7378031532 ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Bara mjölka pengakon så länge du kan blondinbella! Att värdet i det du skriver är lika med noll spelar ingen roll... så länge du inte påverkar vår ungdom negativt och förespråkar ohälsosamma saker så är det ok.... typ.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Jag tycker faktiskt de där citaten är rätt roliga. Hennes bloggidentitet bygger på en borgerlig syn på världen (hennes riktiga identitet gör det förmodligen också) och som Dan påpekade tidigare, självklart överdriver hon eftersom det ger intressant läsning. Samtidigt som hon uttrycker vardagliga tankar som förmodligen alla har. "Varför var den personen tvungen att göra det idag!" har man ju tänkt många gånger tidigare, men möjligtvis inte om självmord (även om jag har en kamrat som definitivt tänkt det många gånger). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det går inte att diskutera med vissa här.
Whatever, det jag vill ha sagt är att det finns en rad med bloggare som skriver om något vettigt som borde ha dom pengarna istället! Men det hela blir svårare om man inte har kontakter. Karman: listan kan göras långt på korkade citat från hennes del. Men gillar du bloggen, sure, inge problem. Alla har sin åsikt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Men jag försvarar hennes rätt att tjäna pengar. |
|||