FAQ |
Kalender |
![]() |
#101 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
På vilket sätt har jag fel? När jag går in på den länkade sidan står det:
This site is forbidden or removed (due to unallowed content or request to remove from archive). Return to inarchive.com Samma meddelande får jag på alla länkar jag testat i detta sökresultat. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |||||||
|
||||||||
Medlem
|
Tja, kanske det som jag sagt genom hela tråden?
Dvs att diskutera sakfrågan. Precis hur de vill, bara det handlar om InArchive, dvs trådens ämne. Citat:
![]() Citat:
Citat:
Du tycks sälla dig till kategorin som inte förstår att tråden handlar om InArchive, och det är du fri att göra. Men tror inte att du kommer att gå oemotsagd bara för detta. Citat:
Right back at you. ![]() Intressant att du tycker det är ok med oväsentliga kommentarer och personangrepp, men att den som blir påhoppad inte ska ha rätt att försvara sig. Citat:
Citat:
![]() Citat:
![]() |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |||||
|
||||||
Medlem
|
Citat:
Citat:
Citat:
![]() Själv ser jag preventivt arbete som ganska viktigt i detta sammanhang. Citat:
Citat:
Citat: Ursprungligen postat av Bosse007 Hur mycket intäkter genererar det för dig att tjata om mig i denna tråd? Exakt, pengar är inte allt. Man kan också vilja hjälpa sina medmänniskor utan krav på varken motprestation eller kompensation, och det är vad jag gör. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja, det var ju exakt det som jag skrev. Du bevisade själv att din till ämnet ej hörande anklagelse mot mig ("manisk jakt på upprättelse") var felaktig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Varför det - för mig - vore intressant att veta din bakgrund är för att du har en teori om att inArchives kopierande skadar de sidorna de har tagit innehållet ifrån, utan att visa ett konkret exempel. Då måste jag grunda ditt påstående på något annat (än ett exempel) och eftersom jag inte vet vem du är så skulle din bakgrund inom SEO väga upp bristen på konkreta exempel. Nej, de har inte presenterat sig. Som jag skrev så är det för att dessa personer har under en längre tid varit välkända och bland de ledande inom SEO i Sverige. Med detta så har de under en längre tid visat deras kunskap inom området. Varför inte jag presenterar mig i den här tråden är eftersom jag inte påstår något, utan jag försöker förstå. Jag är endast en lyssnare. Källorna jag pratar om, eller snarare ger som exempel att du kan presentera är konkreta exempel där du sett att innan inArchive kopierade sajt X så låg den på placering Y på termen F. Efter inArchive kopierade sajt X så tappade den placering på termen F och hamnade istället på placering Y. Varför jag inte har bemött dig i ditt ursprungliga mejl är för att jag inte har fått något ursprungligt mejl av dig. Men om du är villig att berätta mer om din bakgrund som SEO expert så är jag absolut villig att ta det över mejl eller PM om du känner dig bekvämare med det. Du kan antingen skriva ett PM med mer info direkt eller PM'a din mejladress så kan jag skriva till dig där. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Och där slutar jag mata trollet... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |||
|
||||
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Ursprungligen postat av Bosse007 Men om du tittar här i forumet så ser du att runt 99% av deltagarna - precis som du själv - inte presenterat sin bakgrund (dvs som det fungerar i de flesta av all världens forum) Citat:
1. Då får du väl vänta tills jag varit aktiv så länge som Fredrik-s. 2. Nikke Lindqvists renommé har väl inte heller med saken att göra, däremot har det med saken att göra att om Nikke Lindqvist svarat på mina frågor skulle det kanske förtydligas hur fel han har i sina åsikter om InArchive? Citat:
Här räcker det med att bemöta oväsntligheter på sakligast möjligt sätt. Citat:
Du anklagar mig för att undvika att svara på frågor trots att jag besvarar alla frågor som har med ämnet att göra och bemöter allt. Däremot har du ingen synpunkt på att 100% av övriga som skrivit i denna tråd undvikit mellan samtliga frågor och nästan samtliga frågor. Bland dessa presoner inte minst Nikke Lindqvist! Men varken du eller någon annan behöver ta mig seriöst, som jag så många gånger tidigare förklarat. Jag riktar mig bara till dem som är intresserad av vad tråden handlar om och som förstår sitt eget bästa. Problemet är väl att det i princip inte finns någon "oliktänkande"... hur trycker man ner någon som inte finns? Dylika överdrifter ter sig bara barnsligt. Så gör man när man saknar sakliga argument. You lost me. Men hur vet du att InArchive aldrig skulle kunna ställa till med problem för någon? Vad baserar du din åsikt på? Vet du vad InArchive tänkt göra med det material de stulit och hade planerat att norpa från intet ont anande sajtägare? Senast redigerad av Bosse007 den 2012-07-30 klockan 19:59 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Helt ovidkommande, men taggen "humor" börjar mer och mer bli relevant för denna tråden. Högst personligen är jag hundra gånger mer intresserad av Googles nutida och framtida ändringar av sin algoritmer än denna skitsida, men det är jag det.
![]() |
Svara |
|
|