FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tänk om du hade haft msb.se, se http://nwt.se/karlstad/article611156.ece
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag har gjort en sökbar lista:
http://lajm.eu/emil/lll.se/ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag vill höra om dagen då du tänkte: "jag köper alla resterande domäner med 3 bokstäver" till dagen då du betalade loopiafakturan. Måste cirkulerat mycket i huvudet. Loopia måste ha undrat också om det här va på riktigt?
Berätta ![]() Tror detta kan bli en lysande affär och hoppas att detta blir ett klipp för dig. Friskt vågat hälften vunnet. Axel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Hehe, jo, jag har haft det dubbla och det räckte gott och väl för mig.
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Mycket imponerande lista (och faktura). Jag som nästan satte kaffet i halsen när det kom en faktura på 2300 kr för ett gäng domäner.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Älskar bilden på fakturan! Galet dyrt, förstår att du behöver sälja av dig lite
![]() Lycka till Marcus! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Fy fan vilket jobb att regga alla dessa domän det måste varit. Du lär ha svårt att sälja tillräcligt många genom wn för att ens täcka din urspungliga kostnad på ca 6000 kr. På wn vill alla betala 100 kr
![]() Det kanske är bättre att googlar lite av dina förkortningar och kontaktar företagen bakom med fråga om de vill köpa din somän som passar förmodligen bättre än deras egna ex "lastbilsserviceochreparation.se" Jag har en som jag ska försöka sälja på det sättet, aä.se Hoppas Svensk Adressändring nappar ![]() Tror du hade kunnat få rätt många avslut om du sålde dessa relativt billigt, under tusenlappen. Det kan ju vara bra domän för företag med krångliga namn. Lycka till |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() I slutändan blir det nog dock så att Glück kommer sitta på de flesta av de här domänerna och då kommer det inte handla om någon enstaka tusenlapp de säljs för. Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
yld.se såld.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Marcus, du borde varit ute i lite mer god tid. Men oavsett, kontakta domänmäklare som kan göra skitgörat mot provision.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|