FAQ |
Kalender |
![]() |
#91 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
för det är bara en myt! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() Jag var lite kritisk tidigare mot att Patrikweb kritiserade tidigare, men på sista tiden tycker jag hans inlägg livar upp och skapar debatt, samt hans inlägg backas upp av mycket kunskap och ger mig personligen mer teknisk insikt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Fast Glesys är inget skithostingbolag enligt sina kunder, bara enligt patrikweb och hans fjortis-fans
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Det är brottsmål B1616-07 vid Jönköpings tingsrätt. Men det verkar inte komma upp till åtal av någon anledning. Kanske kan Patrik själv föra lite ljus över varför det är så? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Glesys uptime är som en yoyo dvs helt värdelös. Har du ens själv haft några tjänster från dom? troligen inte eftersom du sitter och snackar så där. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ja, bara att pinga några av sidorna i min signatur så ser du att jag är en nöjd kund.
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |||
|
||||
|
Jag har har en vps hos glesys och den har fungerat väldigt bra sedan start för nästan 1 år sen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tycker också det är intressant att se hur patrikweb uttalar sig för sitt företags räkning.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ursäkta att jag lägger mig i diskussionen, men kan vi försöka hålla oss till ämne så kan ni starta en egen tråd där ni snackar Patrikweb, det skulle vara uppskatas så kan Glesys vara ett ämne och hur det går där och Patrikweb ett ämne.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|