FAQ |
Kalender |
![]() |
#91 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Fungerar inte. Funderar på mina alternativ.
|
||
![]() |
![]() |
#92 | ||
|
|||
Flitig postare
|
WWW funkar, men inte E-post? eller?
|
||
![]() |
![]() |
#93 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
15 sep skulle väl nya servrarna vara installerade. Vilken tur att man får så starka klargöranden, ursäktanden, och allmänna kundorienterade uttalanden från Proinet!!
Vaga rykten om bättre tider, vaga rykten om kompensationer, konfirmerade (?) rykten om prishöjningar med det nya bolaget, regelskumma överlåtanden från en affärspart till en annan. Kan ni inte bara gå ut med pressmeddelanden via e-post till era medlemmar ordentligt? Kan ni inte bara ta era kunder på allvar? Kan ni inte agera som ett seriöst företag??? Undrar egentligen vem som är största kryssen här; de ansvariga, ovanstående talare som gick på tåget utan att läsa en 7 sidor lång tråd här på WN...eller jag, som fortfarande har några av mina sidor kvar där och fortfarande tror att jag ska få tillbaka min (lilla) investering. |
|||
![]() |
![]() |
#94 | |||
|
||||
Medlem
|
clirre, stackars dig. Mitt konto gick ut förra veckan som tur är så är. Jag håller med om att proinet har skött allt det här förjävligt dåligt. Skickar ut mail i augusti om att dom bråkar med ägaren osv. Verkar väldigt oproffsiga! Sen undrar jag om jag betalade för ett år verkligen? För upptiden har väl varit ett halvår kanske om inte mindre. Hoppas att ni stackare som ligger kvar som hamnar på dom nya burkarna får det bättre.
|
|||
![]() |
![]() |
#95 | ||
|
|||
Nykomling
|
Sådär ja.. Nu har jag suttit på det nya webhotellet i lite mer än en vecka och allt fungerar finfint, har inte märkt av någon nertid och allt går mycket snabbare än innan
![]() |
||
![]() |
![]() |
#96 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det går mycke snabbare och man märker att det är stabilare också. Det kommer säkert bli skitbra detta.
![]() |
||
![]() |
![]() |
#97 | ||
|
|||
Nykomling
|
Alltså, vad är det som händer? Min sajt hos Proinet kom upp igår efter 1-2 dagars downtime. Men nu verkar de ha flyttat databasservern också. Den hittar inget på den vanliga IP:n i alla fall.
Någon som har en aning? Ingen info finns att hitta på Proinet i alla fall. Och deras driftinfo-sida är nere... |
||
![]() |
![]() |
#98 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
kaboooom |
||
![]() |