FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Administratör
|
Ja, det finns ju stor anledning att hänga ut alla som redan har sonat sina brott. Helst ska vi ju tillbaka till en helt demokratisk straffbeläggning där mobben bestämmer straffet.
Sen att personer som inte är dömda får sina adresser markerade för att en brottsling bott där när de blev dömda eller att dömda utlänningar blir extra lätt sökbara av diktatoriska regimer gör bara det som redan är helt förkastligt än värre. Vidare lär inte Cloudflare göra någon vidare nytta för huvudfunktionaliteten om de denna gång faktiskt vill skapa någon datasäkerhet.
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Har man gjort ett brott bör man stå för det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Sen sidan i sig har jag inget emot alls, väldigt bra tjänst tycker jag. Och det är precis som de säger att den tjänsten är som sagt efterfrågad av många och jag tror inte alls att de kommer vara några problem alls att fortsätta driva bolaget utan problem. Men men, vi ser väl som sagt hur detta slutar .. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Skulle nog säga att det är de svenska folket som inte vet hur våra egna system fungerar och därav skapar ett större problem, det är inte sidan som gör. Kollar man en karta på nätet där någons hus är markerad med rött sedan dömer denna person själv, hög IQ på dessa? nja skulle inte tro det. Troligen vänsterextremister. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Liksom, är du friad från brottet(Brotten) av hovrätten eller något liknade så varför lägga ut en dom där han först blev fälld för? Helt oacceptabelt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Och sen förstår jag inte riktigt vad ens IQ har men saken att göra? Är ett hus markerad med rött så är det väl självklart att man tror att det är de som bor just där nu har gjort brottet, de är så det funkar i vårt samhälle tyvärr. Och att lansera en sån funktion då blir bara helt fel! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Administratör
|
Jo att ta in en extern cachande proxy framför något som kräver datasäkerhet är ju en lysande idé ...
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Brotts-registret.se, lillebror?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Naturligtvis är det här en förkastlig verksamhet driven av människor med högst tvivelaktig människosyn. Hela det etablerade Sverige kommer göra vad de kan för att stoppa sådana tjänster så jag har svårt att se att de ska kunna driva tjänsten särskilt länge. När inte ens Bahnhof vill ta i företaget längre så har man knappast gjort någonting rätt
![]()
![]() |
Svara |
|
|