FAQ |
Kalender |
![]() |
#91 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Okej, där kan vi bli enig ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det kan jämföras lite med en utförsäljning, där man trappar upp rabatten efterhand som tiden går: Antingen slår du till när det "bara" är 50% rabatt och får precis det du vill ha, eller så hoppas du att rabatten blir högre efterhand som tiden går, medveten om risken att det då inte alls är lika säkert att du får precis det du vill ha.
Och om du köper t.ex. ett klädesplagg i någon butik, och sedan upptäcker att de har ett erbjudande dagen efter med 50% rabatt på samma klädesplagg; går du verkligen tillbaks till butiken och klagar eller kräver att du får klädesplagget till det rabatterade priset...? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
|
|||
Medlem
|
Det finns de som gör det, trots att det ibland säkert kostar mer än det smakar att gå tillbaka.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
För er som inte sett det så har dom kanonerbjudanden på VPS-servrar också. Någon som är kund där sedan tidigare? Fungerar det bra?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Bara för detta känns det som att jag vill regga 20 domäner till så jag har 31 efter detta...jag menar, på fredag, 1 st .se domän kostar 1kr inkl webhotell ett helt j*vla år...Nu kan jag faktiskt inte klaga ;-) Det jämnar ut sig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
|
|||
Medlem
|
Passande! Har två domäner planerade så det är taget. Sen har jag fullt upp resten av året så inga fler erbjudanden nu va? hehe
Senast redigerad av razor den 2011-02-14 klockan 22:46 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
|
|||
Medlem
|
Jaha, nu var man ägare för ytterligare 20 domäner.. riktigt najs kampanj ifrån surftown, tack och bock!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Då slipper du avgiften som det snackas om så mycket här. Dock undrar jag: Kommer man på fredag att slippa avgiften eller är det först på lördag? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Vilken avgift? Idag (egentligen igår) var det ingen startavgift när jag beställde. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|