FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vilket plan ska vi hålla det på?
- Dricka öl, festa och umgås? - Eller hålla det mer seriöst mer föreläsare, workgroups och liknande? Jag skulle nog föredra alternativ nummer 2. Om man ska "offra" en helg vill jag gärna känna att jag verkligen får något ut av det. Så att man inte bara lallar runt i sthlm utan att egentligen ha något mål. Vad säger ni andra? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Seriöst skall det vara, och givetvis nåt speciellt ... tänkte höra med några av mina kompisar/sammarbetspartners om dessa inte kan föreläsa lite för oss. Skulle tro att passande föreläsare vore. advertising.com tradedoubler.com wn.se och fler som jag kan kontakta ... Dessutom känns det som att WN får stå för kostnaderna så då skall det vara seriöst och när det känns rätt i tid, just nu är det för få kommersiella webmasters här, och utan att verka tjatig länka hit och berätta för era kompisar är det enda som får hit nya medlemmar. Thomas
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Seriöst skall det vara, och givetvis nåt speciellt ... tänkte höra med några av mina kompisar/sammarbetspartners om dessa inte kan föreläsa lite för oss. Skulle tro att passande föreläsare vore. advertising.com tradedoubler.com wn.se och fler som jag kan kontakta ... Dessutom känns det som att WN får stå för kostnaderna så då skall det vara seriöst och när det känns rätt i tid, just nu är det för få kommersiella webmasters här, och utan att verka tjatig länka hit och berätta för era kompisar är det enda som får hit nya medlemmar. Thomas [/b][/quote] Låter vettigt det du säger, Thomas. Jag har stort kontaktnät med hela Svenska Handel. Där kan jag fixa fram föreläsare från allt mellan himmel och jord. (se mer om Svensk Handel på www.svenskhandel.se) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
Seriöst skall det vara, och givetvis nåt speciellt ... tänkte höra med några av mina kompisar/sammarbetspartners om dessa inte kan föreläsa lite för oss. Skulle tro att passande föreläsare vore. advertising.com tradedoubler.com wn.se och fler som jag kan kontakta ... Dessutom känns det som att WN får stå för kostnaderna så då skall det vara seriöst och när det känns rätt i tid, just nu är det för få kommersiella webmasters här, och utan att verka tjatig länka hit och berätta för era kompisar är det enda som får hit nya medlemmar. Thomas [/b][/quote] Tycker alla ska få vara med och betala sin andel. Men samtidigt bör alla få vara med och bestämma om vad som bör vara med. Alltså vad som skulle vara intressant att höra på! |
||
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Administratör
|
Tycker alla ska få vara med och betala sin andel.
Men samtidigt bör alla få vara med och bestämma om vad som bör vara med. Vore fint, men jag tror inte det sköter sig själv ändå ![]() Alltså vad som skulle vara intressant att höra på! Precis, och vad är intressant? Jag har listat några stycken måste finnas fler! Thomas.
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag vill höra vad Berth Milton har att säga. Fixar du det Thomas?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Mattias från Boxman?
![]() Men självklart kommer jag :P Fast bara om Viktor kommer ![]() |