FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det var ju en väldigt snabb affär. Du hade förmodligen kunnat få lite mer för sidan om du haft is i magen. Jag läste precis tråden, den är inte ens 24 timmar gammal men det är inte intressant att försöka värdera längre.
Du hade kunnat få ett bud ![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kanske kunde ha fått mer om jag väntat längre.
Men behövde pengarna snabbt, så jag är nöjd ändå! Vill inte skriva här hur mycket jag fick för den, men det var väldigt mycket i förhållande till vad jag begärde från början. Vill också tacka för allt intresse, jag hann tyvärr inte svara alla. Ta gärna en titt på sidan nu om ni vill, måste tyvär erkänna att den är snyggare nu ![]() Till Jan Eriksson: Då jag ville sälja den redan under den dagen var ett möte inte aktuellt, missade kanske att svara på ditt mail, inget ont menat!! Ha de! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Då är det bara att hoppas att kunderna inte råkar ut för tullen. Det gjorde jag när jag beställde en parfym från Hong kong. Iofs kanske du beställde till dig själv först och sen skickade vidare.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
VIP
|
3letterman som är igång å köper?
![]() |