FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Guest
|
Hej
Har kommit på ett bra och enkelt namn för en datingsida. Min fråga nu är hur ser marknaden ut för dating. Den information jag kommit över via öppna kanaler säger att den är god men en aning mättad. Har jag gjort en korrekt analys?. Dock så anser jag att jag kan slå in på ett annat sätt både med namnet och ide'n bakom namnet. Söker även personer som är intresserade och kunniga i att kunna programmera och designa. Avtal enligt AvtL kommer att skrivas mellan oss som partner om samarbete blir aktuellt. |
||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det går nog bra för många datingsajter, men det är sant att det är aningen mättat.
Många som jag sett är rena "hobby" sajter, men det finns också många proffsiga där det satsats pengar och tid på. Så jag tror att om du vill slå dig in på denna marknad så ska du antingen nischa dig rejält eller pumpa in mycket pengar för att "köpa" dig förbi konkurrenter. /Andreas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Känns som om marknaden är mättad, men man skall ju aldrig säga aldrig!
![]() Hittade den här sajten, här finns en överblick: http://www.bizzbook.com/dating/links.htm |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Guest
|
Hej
Jag tror ni båda har en poäng. Men just att köpa sig förbi konkurrenterna tror jag mycket hårt på. Syns man inte, så finns man inte. Kollade in länken du lade upp här och det ser ut som jag kommer att ha nåt extra och annorlunda att erbjuda. Om någon är intresserad av projektet så ta kontakt med mig. Då jag själv inte innehar kunskaper o programmering så söker jag en programmerare som vill jobba med projektet/sidan tillsammans med mig. Skicka ett PM om du är intresserad. |
||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Kalrt att det finns hård konkurrens, men bygger en tjänst utifrån vad dom andra INTE erbjuder, så är det nog inga problem.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|