FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Med risk att vara sen men lägger till den här iaf. Det var ju bara en tidsfråga känndes det som.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jo, du är sen... Den sålde slut för minst 1 månad sedan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Edit av moderator:
Egenreklam har aldrig varit eller kommer bli tillåtet på WN. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har aldrig förstått varför man skulle vilja köpa en annons där överhuvudtaget.
Ger dock creds till killen som kom på idén och blev en miljon dollar rikare. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
De första som köpte annonsplatser gjorde ett riktigt kap... men även nu är dessa investeringar värt pengarna...
I början: Man fick valuta för pengarna då anonserna nådde ut till den stora skaran folk som strömmade in då det hela blåstes upp och de första anonsörerna har väl också nämnt i media genom "Företag som XYZ, ABC och DEF är de första att annonsera på milliondollarhomepage.com". Så ja... De nådde ut till flera tusen människor på bästa sändningstid samt nyhetssajter de förmodligen aldrig kunnat ha råd att annonsera på annars. Nu och snart: Denna sida kommer säkerligen att nämnas gång på gång, som "nytänkande" tom "revolutionerande" om inte mer... Alltså har man fått en "evig" annons... Just my 2 cents... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag kanske har missat något, men trafiken man får därifrån måste ju vara värdelös?
Sure, sidan hade massa besökare i samband med lanseringen, inte konstigt med tanke på att den fick gratis annonsplats i världspressen. Men det är väl ändå inga konsumenter som går in där och klickar på annonser? Trafiken till sidan idag måste uteslutande bestå av andra annonsörer, IT-entreprenörer och lycksökare som tror sig kunna starta något liknande. Jag vidhåller att annonserna är totalt värdelösa. Ren IT-hype och skräp. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
jag håller med rinkle....
att man får en pagerank 7 länk till sin sida skadar ju inte heller! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Måste bara säga att jag har som konsument gått in där och hitttat en sida som jag säkerligen kommer handla ifrån.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Shibaja.. "Jag vidhåller att annonserna är totalt värdelösa."
Du vet inget om Marknadsföring kan jag förstå. Coca-Cola - Coca-Cola - Coca-Cola. Ju flera gånger folk ser din annons, även om de inte kommer ihåg den. Men sakta men säkert registerade deras hjärnor på din annons. Upprepning - upprepning - upprepning Websidan är fantastisk. Varenda marknadsförare - reklam snubbe i hela världen gråter av avundsjuka varför de inte kom på denna BILLIGA annons ide. Sidan kommer att bli "Cult" förklarad och finnas med i utbildnigs program, böcker m.m i många år. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|