FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Online: 321 surfare trots att statcounter-räknaren inte ökat med 321 besök senaste 24 timmarna... konstigt ![]() Dessut förstår jag mig inte på alla som har länkbyte med internetkatalog.se eftersom utlänkarna är en php-redirect som inte tillför något mervärde för dom som har länkbyte ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
|
Det är inget medvettet fel, sidan har ca 500 besök om dagen nu och den räknaren visar enligt koden 5 senste minuterna. Nåt fel är det där men det stör inte mig.
Om du nu inte förstår så varför är din sidan med där? Borta den me ![]() En gång till.... Jag vill ha kritik på den nya designen inte massa moralsnack från er..... /David |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Kändes väldigt rörigt. Sen så blev jag lite överraskad över valet av storlek på sidan. Grafiken var helt ok även om det kändes lite segt att ladda allt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
|
Men storleken är densamma som vi haft förrut, det som ändrades är grafiken. Jag vet att det är lite brett och det ska vi ta tag i längre fram.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Känns seg.... att ladda och lite rörig
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Människa vad mycket klicklänkar på en och samma sida. Vill du ha ett tips så städa. Jag förstår att klicks ger pengar men jag vågar knappt röra musen i rädsla för att råka klicka på något som orsakar en massa popups för mig.
Angående den röda designen så gillar jag den. Men städa undan mängder av länkar. Det skrämmer mer än lockar till klick. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ganska snyggt med det röda, men det tar lång tid att ladda.
Du fipplar med statsen ser jag, dina egna sidor får några tusen inklick på nolltid för att komma överst... Topsite fick 2700 samma dag du lade upp sidan, och har inte fått ett enda klick till efter det. Det gillar jag inte, du får väl lägga dina egna siter som VIP någon stans istället.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
mja, tyckte det såg lite tomt och tråkigt ut. Mycket rörigt. Tyckte inte alls om den faktiskt, tyvärr
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Och jag som trodde att det var jag som hade världsmästartiteln i att klämma in för mycket Google-annonser på mina sidor.
Jag har mött min överman... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|