FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det för åtminstone med sig att jag dubbelkollar våra backuper en gång extra idag
![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
[root@web4 backup]# ./bck bck.cfg = 14-feb-06 19:55 - Manual backup running |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jaha, då har vi en första kommentar från Xlate: http://www.idg.se/ArticlePages/20060...351_CS.dbp.asp
Hackade. Det är bra med Open Source. Den ni. Tacka vet jag Windowsbaserade system. :-)
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Sorgligt med denna skadeglädje dessa trådar medför...
VD:n på webbhotellet försöker ju trots allt ställa allting till rätta och han ställer sig inte i försvarsposition med dåliga undanflykter som många andra gör.. Tråkigt det som hänt och jag kan bara önska lycka till - "man lär sig av sina misstag" , "Det som inte dödar-.. härdar!" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Sant, man skall inte gotta sig, rätt ad det är står man där själv...
Dock vill man ju gära veta hur det gått till. Skall skärpa mig.
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
IDGs andra artikel om någon missat den.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
sad day, men en lektion är en lektion, nu kanske han tar backup mer på allvar ?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|