FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Mycket läsa lite skriva
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Var gar gransenb mellan en aktiv och passiv medlem da?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kanske när man deltar aktivt i diskussionerna istället för oftast enbart läsa alla intressanta trådar?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Och så är frågan hur många som bara läser och inte ens är registrerade användare...
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tittade som hastigast på aktiviteten bland medlemmarna ungefär 200 har kommit upp till 100 inlägg.
Samtidigt så gör ju vi till viss del så att aktiviteten hålls nere medvetet. Om en nybörjare frågar något eller gammal medlem för den delen, finns det nästan alltid någon som upplyser honom/henne om att söka informationen före att fråga. I några fall är vi så bussiga att vi länkar till det aktuella avsnittet. Det gör ju naturligt att aktiviteten blir lägre. Kan i vissa fall även tänka mig att en nykomling tycker ett sådant bemötande inte precis uppmuntrar till att vara aktiv själv. Även om frågan har varit uppe tidigare så är inte alla fall exakt lika. Edit: Tänk själv du ställer en fråga får ett lite sarkastiskt svar och hänvisas till en 12 månader gammal tråd som består av 35 inlägg, i 14 av dessa inlägg finns i sin tur länkar till andra trådar som är ännu äldre i dessa trådar finns länkar till... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Oj, om alla gäster blev medlemmar och i sin tur alla medlemmar skrev något..
Tror jag nog det skulle bli rätt mycket inlägg iom att det är rätt många som besöker forumet men bara läser. Vet inte om det finns någon statistik över det hela men på Thomas profil står det 200 unika om dagen på wn. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|