FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Prova EasyShop från Dataförlaget, billig och bra. Även stöd för betalningar med kort.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej,
Jag letade också lite efter en 'shop' till min hobbysajt, (det blir nog ingen större omsättning, en transaktion per vecka eller något sånt). Jag kan html, men inte mycket om databaser och sådant, så jag ville ha något lätt. Jag har hittat den här gratis shoppen, som inte kräver installation: http://www.mals-e.com/ Är det någon som har erfarenhet av den här sajten, eller andra liknande? Gör dom jobbet? Det ingår inte kreditkort system från vad jag förstår, men för smågrejer som min sajt funkar paypal. Vänliga hälsningar, Malin |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej,
är inte säker på att jag ens vågar/borde ge mig in i en sån här tråd då jag knappast är opartisk... Någon nämde dock att de sökte "kompetent folk" för att svara på deras frågor, och tror/hoppas att vi kan kvala in som det. Jämför gärna pris/funktionalitet/support och flexibilitet vad gäller design och övrigt. Lite tips: * www.dataforlaget.se * www.mamut.se * www.starweb.se * www.e-butik.se * www.shopsetup.com * www.svenskabutiker.se * www.incordia.se Tänker inte nämna för-/nackdelar med de olika systemen i ett öppet forum, tycker det är orättvist då de övriga företagen i sådanafall också skulle fått uttala sig, ni får själva skapa er en uppfattning om vilket som passar er verksamhet bäst. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tack för era svar, dock. söker jag inte en e-butik då jag,
1. kan koda ett själv. 2. skulle modifiera osCommerce om jag inte gick ifrån början och gjorde eget. Vad jag försökte få fram vad man behöver utöver sidan i sig, t ex posten lösningar osv. Tack än en gång. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|