FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej allesammans.
Min websajt www.sockerdricka.nu är ful och svårnavigerad. Jag är inte bra på layout själv och vill därför ta emot offerter från personer som kan ta på sig att göra om den. Endast f-skattesedel tack. Så vad tänker jag mig? Jo, att navigeringen ska flytta från gif-bilder i vänsterkanten till dropdown-javascript-menyer i överkant. Jag söker därför någon som dels kan göra en snygg layout med bra färger och lite tredimensionalitet och dels skapa ett menysystem i flera nivåer (tre). Det är viktigt att sajten är enkel att använda och att det fungerar bra i alla (flesta) webläsare - så jag vill också veta att den som tar på sig det här kan genomföra ett sådant system. Förutom ändringen av navigeringen så vill jag att ramen till höger fortfarande är 140 px bred för att få plats med en annons och senast publicerade saker, likaså vill jag ha en banner i överkant, samt plats för ikoner (nya medd. etc) i överkant. Så maila mig oerhört gärna en offert för hela jobbet till [email protected]. Ha det gott! David |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|