FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Erbjuder gratis forum som subdomän, vilket ställer till det i TD då det inte kommer från "rätt domän". Har försökt använda en redirect på reklamen så det först går till www.gratisforum.se och sedan skickas vidare till annonsören, detta då sub.gratisforum.se inte räknas som ett giltigt klick. Tyvärr får jag mest en massa referrer-fel, vilket leder till att det inte blir något betalt heller... Finns det något sätt att omdirigera klick utan att gå via en mellansida där de måste klicka för att det ska bli rätt?
Har testat följande: Kod:
<?php $redir = $_GET["redirect"]; header("Location: $redir"); ?> Kod:
<?php $redir = $_GET["redirect"]; ?> <html> <META HTTP-EQUIV=Refresh CONTENT="0; URL=<?php echo $redir; ?>"> <body> Redirecting... </body> </html> |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kontakta supporten så kan man slippa att bli kontrolerad var länken kommer ifrån.... om du har rent mjöl i påsen så kan det gå bra.....
funkade för en av mina sidor. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Guest
|
Kan du inte lägga till sub.gratisforum.se i kontoinformationen hos TD? Jag hade en hel drös med domäner i min kontoinformation när jag använde TD. Eller har du många subdomäner?
|
||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
iframe?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
testa detta:
Kod:
<?php header('HTTP/1.1 301 Moved Permanently'); header('Location: ' . $_GET["redirect"]); exit(); ?> Kod:
header('Location: http://' . $_GET["redirect"]); |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Gör som Tobab föreslår, funkar finfint.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||||
|
|||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Tack för alla tips!! Nu borde det lösa sig på något sätt.... |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Om du inte kör på klick-program kan du sk*ta i att det blir errors hos TD. Ersättning för lead/avslut utbetalas ändå.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|