FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag behöver hjälp av något professionellt webdesignerföretag (eller privatperson) för att designa en riktigt snygg ungdomssida. Jag är beredd att betala en del, men då har jag väldigt höga krav på att sidan blir riktigt häftig och attraktiv!
Skriv gärna lite tips på företag eller om ni själva tror ni skulle kunna grejja detta. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
www.getafreelancer.com prova den och öppna ett projekt för att låta andra bjuda på det.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Du kan ju prova med 2advanced.com om det är något som faller dig i smaken. Lär kosta en del.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack! Är det något ni rekommenderar att låta exempelvis någon från USA eller liknande göra hemsidan även fast den ska vara på svenska? Är visserligen inte så mycket text men ändå. Har en från Indien som gjorde min nuvarande sida. Han var väldigt billig, hyfsat duktig men väldigt seg på att höra av sig och svara. :/
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Stambokaj har gjort några schyssta ungdomssajter. www.stambokaj.se
Edit: Webbsidan ser ut som om den inte uppdaterats på ett tag. Dom är kanske inte så aktiva längre. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Sanningen är att vill du VERKLIGEN HA HÄFTIGA SAKER, så får du verkligen punga ut häftiga summor. för sanningen är att den som kan så mycket att den kan göra "super häftiga saker" ofta inser sin förmåga och tar betalt utefter det. Sen finns det en del frilansare hit och dit som kan en hel del, många av dem tycker jag kan komma upp med riktigt häftiga saker, men de saknar alltid något när man jämför med de "riktigt tunga grabbarna".
Jag skulle föreslå att du specifierar dig lite till, så kan folk som har potential förstå vad du söker. Mycket lycka med det du gör! GOd Jul! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vad menas med häftigt?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
tilldragande, uppmärksamhetsdragande, imponerande, utstickande, i allmänhet något som får en att puta lite med munnen
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
OM vi säger så här...
Bara för att du har en snygg design så drar du inte folk. Du måste ha ett innehåll som lever upp till designen också... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ja, bra innehåll har jag redan förstås. Nu är det designen jag är ute efter.
![]() Jag kan tänka mig att köpa en färdig layout från monstertemplates exempelvis och sedan ha någon som modifierar den. Jag behöver komma i kontakt med den som är absolut duktigast på detta. Bör även vara duktig på flash! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|