FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Just nu har jag 4 sidor uppe, alla är kopplade till samma konto hoss Loopia och alla har PR3.
Tidigare hadde en av sidorna 5 (1 år sedan) den åkte ner till 4 ganska snabbt där den stannade ca4 månader. sedan dess har jag haft 3 på den. Varför har alla PR3? är steget mällan 3 och 4 gigantiskt eller handlar det om att de ligger på samma konto? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har alla Pr3? Jag tycker inte det är speciellt svårt att få PR 4 på en sida. Däremot verkar det värre att komma över pr 4.
Att de ligger på samma konto tror jag inte spelar någon roll. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Men kolla på studentskiva.com den har som jag förstår det en helt Ok kåd + några 100 in länkar! fattar inte varför ja inte har mer.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Enligt Google Link:-sökning så har Studentskiva.com 8 olika domäner som länkar till sajten. Det är ju ganska få och de flesta av de har låg PR vad jag kan se. Behövs nog betydligt fler och allra helst de med högre PR för att det ska nå upp till önskade PR4-5 eller högre.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Googles link-sökning är inte att lita på, den visar inte alla länkar. Använd MSN istället för att söka efter länkar.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Googles link-sökning är mycket riktigt inte att lita på. Google PR är inte heller att lita på. Vi har ett forum med tre inlänkar som har PR4. Forumet är en del av en webbshop som har lite drygt 100 inlänkar och PR0. Finns ingen vettig förklaring. Eller den enda vettiga förklaringen är att Googles PR-system är allt annat än tillförlitligt. I de flesta fall så får man nog en PR som är rätt och riktig, men det händer alltså allt som oftast att det blir väldigt fel. Om det är fel i ditt fall på grund av att dina domäner ligger på samma konto kan jag tyvärr inte svara på. Förhoppningsvis finns det någon annan som kan göra det! Vore intressant att få svar på den frågan.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|