Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Yahoo! Directory

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-12-17, 11:26 #1
Macckes avatar
Maccke Maccke är inte uppkopplad
VIP

Reg.datum: Nov 2004
Maccke Maccke är inte uppkopplad
VIP
Macckes avatar

Reg.datum: Nov 2004
Tänkte kolla om era erfarenheter med Yahoo! Directory. Hittade inga sökningar i arkivet med denna topic.

Ni som testat att antingen betala $300 eller ansökt att komma med gratis, upplever ni att:
- Det är extremt lätt att komma med i Yahoo! Directory om man betalar $300?
- Att det är möjligt att komma med inom några månader i Yahoo! Directory utan att betala?

(Antar att det varierar väldigt mellan olika kategorier i form av hur lätt det är att komma med och hur snabbt det går att komma med. Så beskriv gärna kategori om ni kommit med "gratis" i en kategori). Tänkte ansöka om att komma med i följande Yahoo directory: Directory > Computers and Internet > Hardware > Storage > Flash Memory, när en av mina signatursidor inom detta området är helt klar.

Utvärdering: Är det lönt att betala $300 för att komma med i Yahoo! Directory eller har ni något annat förslag på kataloger, gärna kataloger som kostar pengar.. (dem som är gratis känner nog de flesta till: Sunet, Dmoz, Svenska länkkatalogen, Katalogen, Seek, Länkarkiv, Kvalitetskatalog etc.).

Noterat: Vad jag kan se så finns det inget svenskt Yahoo! Directory, även om Yahoo hävdar att det ska finnas ett sådant. Ni som postar kommentarer, har ni testat den engelska eller någon annan lokal katalog möjligvis?
Maccke är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:43.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017