Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

netconzent - dagens skämt

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-12-09, 12:39 #11
netconzent netconzent är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Dec 2005
Nykomling

Jag förstår precis dina invändningar. Skulle dock vilja slippa kommentare typ "lär dig av..." Jag har pysslat med detta sedan -94.

Det är precis som du säger att de flesta är trötta på oseriösa företag. Därför har vi försökt skapa en tjänst som är så seriös som den kan vara. Registreringen sker främst för att den är viktig för nya siter och återregistreringen för att, och det vet du med, folk försöker ofta fixa till sakerna själva ändå efter ett tag och då åker de ut. Därför har vi med en återregistrering.

Länkpopularitet är viktig ja, men den måste vara ärlig. Man måste förtjäna den inte fulhexa in den.

Och självklart: sökordet är sökmotorregistrering på Google.com. Visserligen nr 10 men 5 dagar är ganska bra kan man tycka. Med tanke på att drakarna pratar om 2-3 månader för att se resultat.

Och självklar finns det saker att göra på hemsidan. Vi har dock prioriterat att faktiskt prata med våra kunder.

Ps. Även om denna inloggning är ny här så är inte jag det... Tyckte bara att det skulle vara ärligare med en inloggning för firman eftersom vi faktiskt anser att vi kan stå för vad vi gör. Och även om en del inte tror det så är det faktiskt ett ärligt försök till en bra tjänst. Sedan måste vi av uppenbara anledningar ta betalt om vi skall kunna betala löner, hyror mm

Mathias Karlsson
netconzent är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-12-09, 12:45 #12
Nykomling

Nykomling

He he he,

Helt oK Hubbert. Den serverade vi på silverfat. Har naturligtvis fixat det nu ... ;-)

Mathias Karlsson
netconzent är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-12-09, 12:55 #13
Sundream Sundream är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2005
Sundream Sundream är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2005
Välkommen till WN Mathias.

Bra svarat. Rappt, Rakt, Uppriktigt och ärligt.

Vi behover flera som dig här.

Mvh Lennart
Sundream är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:49.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017