FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
att grafiken inte ändras är inget vi kommer att lägga nått pulver på just nu. Det skall fixas vid ett senare skede. Att man kommer till startsidan vid byte till engelska har vi inte lyckats lösa ännu men det skall lösas!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() I övrigt ser det väldigt bra ut! Om än lite trångt, men det har väl mer att göra med tycke och smak. /Peter |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Min största tanke är att först och främst göra dig av med "opassande" reklam. Ska du ha reklamspottar med, ha bara med sådant som passar det ditt företag sysslar med. En jobbannons, en annons till studentsajter osv passar inte alls. Hur mycket tjänar du på sådana annonser och är det värt det att förstöra designen? Vissa annonser har färger som inte alls passar, vilket gör att sajten känns rörig.
Blinkande annonser drar också bort uppmärksamheten FORT från resten av sajten och min första reaktion var nästan att köra AdBlock på den för att den distraherade. --- I "galleriet" från exempelvis Arvika 2005 skapar dina frames fina rullgardiner både i höjdled och sidled, antagligen på grund av reklamen längst ner. Återigen reklamproblem, men ngt borde göras åt detta, oavsett hur, ser inte bra ut. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
På det hela tycker jag att sidan var bra, dock tyckte jag att den förra designen var aningen snyggare.
Nu har jag bara kollat runt i menyerna lite och inte testat bokningssystemet. De tekniska uppdateringarna vet jag inget om, utan kommenterar endast designen. Håller med andra personer i tråden om all reklam. Du säljer ju trots allt en tjänst, en vara, och då ska man inte behöva ha massa reklam över siten. Fast sen vet ju inte jag hur mycket du tjänar på reklamen, och om du drar in en del på annonserna förstår jag att du har kvar dem. Jag skulle nog låtit bannern till höger vara kvar och skrota de andra. Summa summarum: ganska snygg site som är lättanvänd & enkel - men med relativt mycket störande reklam |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Angående reklamen...egentligen har vi bara ett rent annonsformat 468x60. Resten av bannrarna kommer så fort det finns lite fler festivaler uppe som presenterat artister användas av dessa. Att det ligger annan reklam där just nu är mest utfyllnad. Att vi gör reklam för student.se skulle jag hävda är totalt rätt. Eftersom vår målgrupp är 16-25 och MYCKET studenter, sså samarbetar vi en del med student.se och kör tävlingar mm.
Men som sagt. När "reklamen" blir mer använd av våra egna arrangemang kommer man inte tänka på det som reklam! /Fredrik Angående galleriet, det var en liten bugg som var uppskrivet på första "attgöralistan" MEN, det vekar ha glömts bort..det fixar vi..tack för tipset! /Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Använder jag musens scrolhjul på översta bannern hoppar den upp och ner i firefox.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|