FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Det måste ju finnas något färdigt ärendehanteringsprogram för detta....
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
//Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
När vi ändå pratar om webbaserade lösningar (som inte var jätteintressant enligt OP? ;P) så kan jag nämna OTRS(.org).. den funkar rätt bra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Förlåt för mitt klumpiga inlägg.
Jag menar ett ärendehanteringssystem för IMAP, med ticket id och upföljning. Kanske en plugin till Outlook? Har hört något om ett säljstödsystem som heter ACT! som har någon form av plugin för just detta med outlook. Dock är jag inte säker på att det är exakt detta det gör. Någon som har erfarenhet av ACT? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
RT taggar alla mail på så sätt att <Subject> i mailet erksätts med <TICKET ID> <Subject>. Om du vill sortera dina mail i din mailklient är det inga som helst problem. Du sorterar ju bara på ämnesraden. Svarar du på mailet (via reply all) så att även ditt ärendehanteringssystem får det, så sorterar systemet mailet i samma ärende. Det går helt och hållet att använda med en vanlig mailklient. Naturligtvis, vill man ändra prioritet, kö, och andra adminstrativa parametrar på en "ticket" så får man använda webbtrynet till det. Jag förstår dock inte hur någon skulle vilja, frivilligt, använda plugins till ett program som knappt håller sig stabil och problemfri som den är. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Det var fler lösningar än RT som nämnts i tråden.. :P |
||