FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Fick detta på mialen precis. Dessvärre har jag inte tid att tjäna massa pengar i oktober men nån annan kanske är intresserad av att bli exlusiv återförsäljare?
"Vi vill ge er ett lysande tillfälle att tjäna mycket pengar! Nyfiken? Kontakta mig snarast, så kan ni bli en av våra exlusiva återförsäljare under oktober månad, då vi går ut med ett riktigt generöst erbjudande, bara via er! Ha en kalasbra dag! Mvh Tobias Lund, Försäljningschef [email protected]" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
|
Jatack, vart skickar jag pengarna?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Till mig?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Vaf är haken?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Att när de har fått ihop 400 exklusiva säljare i november måste de fördubbla säljarkåren till december och då kommer hela pyramiden att rasa som ett korthus!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kan förtydliga att det hela inte handlar om pyramidspel eller MLM utan av man säljer ett medlemskort till party sugna människor runt om i landet och tack vare koret får man billigare priser i baren och köföreträde etc...
Har haft mitt i över 2 år och har redan "tjänat" in pengarna flera gånger om.. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
i emailen till två av mina olika sidor sa han ju att han skulle gå ut med ett exklusivt erbjudande bara genom mig...
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nope.. för tillfället är endast Göteborg / Stockholm och Gävle igång vad jag vet men flera andra städer är på gång. Ju fler som visar intresse för just deras stad desto bättre.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
fick det med skrev till honom han svarade men nu har han inte hort av sig pa ett tag
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|