FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Är det någon mer som har fått problem servrar (dedikerade) hos webcows idag? På deras hemsida kan jag bara se hänvisningar till deras kundtjänst nr (0771-830083). Kundtjänsten stängde tyvärr 14:00 idag och min server blev onåbar kl 15:50. Är det någon som sitter på journumret? mvh/Johan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Mina maskiner hos webcows har också gått ner. Det sista jag såg var att webservern skenade. db-servern kom jag aldrig åt. Nu är allt dött. Skulle också behöva det där journumret!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nu ligger även webcows.se nere så jag hoppas att någon person från Webcows jobbar på problemet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Som svar på detta så var det en akut åtgärd vi fick göra då en av huvudtransport switcharna för 2 nät skulle akut bytas ut. Det skrevs även på www.networkstatus.se kl. 11-05-2005, 14:16 , networkstatus ska alltid vara tillgängligt då siten är speglad på olika ställen i sverige , så ta för vana att alltid kolla där.
Journummret har alla som har ett avtal om att kunna kontakta oss 24 timmar på telefon. mvh Peter Forslund Dependit Webcows AB |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|