FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vad sägs om en säljes-kategori för kontorsinventarier? Och då menar jag ingen försäljning av mindre saker, kan vara allt från designmöbler, datorer, telefoner etc & f-skatt/momsreg ska krävas (inget privatpersonstjaffs med andra ord). Vid årsskiftet brukar man upptäcka lite "onödiga" inventarier som lika gärna skulle kunna sålts...
![]() Nån som håller med?
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Utmärkt!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag hade uppe ett liknande förslag redan för ett par månader sedan i "Adminforumet" och föreslog då att vi skulle sätta upp ett forum där företag skulle kunna sälja exempelvis partier eller andra "större fynd-poster" och som du skriver inga privata radannonser.
Tycker absolut att vi skall väcka liv i den tråden igen och kanske utöka med annat som du skriver om. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
// Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Utmärkt förslag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Administratör
|
Kul förslag. Fast kontorsinventerarier känns lite offtopic tycker jag, även fast de flesta har företag så kanske man ska hålla sig till ämnet webb. partier är lite mer on topic eftersom det är varor som platsar i en webbshop. Men om det väl kommer en kategori så är det ju likabra att ha med båda. Datautrustning är ju alltid aktuellt.
Vi får ta och diskutera det igen bland Admins tillsammans med ett annat förslag.
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |