FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
saker som inte är sanna/felaktiga. För att sedan kränga på företaget de ringer upp. Precis samma metod använder sig t.ex. Jajja då deras telefonförsäljare ringer runt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Vad är det Jajja lovar som de inte håller? Jag har svårt att se sambandet... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Om inte mitt minne sviker mig så var det Torbjörn från internet.se som också var missnöjd och det finns säkert mer om du söker på forumet. De säger att en annan ska registrera namnet, men företaget har en chans att vara före men det kostar X tusen kr. Ungefär samma metod använder SEO företagen enligt min mening i sin marknadsföring. Men SEO biten är svårare att göra en koll på kontra domänerna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Medlem
|
Så du menar att jajjas försäljare ringer upp och säger att de ska optimera en konkurrents sida på de nyckelord som du ligger först med, och frågar sedan om de istället skall göra optimeringen åt dig istället, för x antal tusen?
Jag har svårt att tro det? Jag har också svårt att se sammanbandet, och håller i övrigt med FredrikMH. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
När domänskojarna ringer så påstår de saker som inte är sanna. När Jajja ringer så påstår telefonförsäljarna saker som de inte har en aning om hur det fungerar för att knyta upp kunder på årsbasis. Vad de säger och lovar i telefon och resultatet går sällan hand i hand. Hittills har vi bara personer på WN som klagat på Jajja, kan någon säga något positivt om deras SEO? Jag väntar än! Så resultatet mellan domänskojarna och Jajja är densamma. De båda blåser företaget som går på deras skitsnack. Det är synd att så få är så ärliga på WN, ni vet vilka jag menar. Det ni säger på telefon/irc/ICQ/MSN, säg det här också. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hej Johan,
Ska få ett besök av denna firma imorgon, återkommer efter det med en reflektion av mötet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Lars, lycka till. Köp inte deras tjänster förhastande bara.
Som jag sa tidigare, finns flera SEO företag på WN. Du kan få bra feedback här på vilka som är seriösa och mindre seriösa. Du kan nog även söka till dig svaret. Här har du stället du ska fråga på. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|