FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Sitter och går igenom månadens räkningar. Double har skickat ut nya fakturor. Nu är skillnaden att han har lagt 33% på alla fakturor plus skickat en faktura till inkasso. Jag har försökt nå Dejan via telefon men det är ingen som svarar. Detta bolag borde sättas upp på en mycket svart lista över konstiga oseriösa bolag. Jag rekommenderar alla som har affärer med Double att tänka om. Grabben ljuger så han tror sig själv! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Medlem
|
Mikkel,
Det är helt uppetnart att du har svårt för avtal. Jag har precis försökt ringa dig men din fax maskin sätts på hela tiden... Det är helt uppenbart att du vill slippa betala dina sista fakturor nu när du har avslutat dina program. Att försöka smutskasta publikt dessutom för att uppnå detta visar bara var du står. Vad tror du affiliates har att säga om detta när de inte får utlovad provision? Jag har skickat mail till dig för att försöka få ordning på detta. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Flitig postare
|
jag har inte fått provision för augusti från student.se, står att fakturan inte blivit betalad när man skapar en rapport..... inte så konstigt om den hamnar hos inkasso då kanske :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Arbetsgivaravgift är tydligen samma som transaktionsavgift. Dock är det så att arbetsgivaravgift läggs på alla fakturor. Det är alltså 33% på allt... Angående fakturan som förföll tidigare betalas den ASAP eftersom det blivit en miss från vår sida. Vi bromsade alla fakturor tills dess att vi visste vad det är vi betalade för. Du skulle skicka nya fakturor med korrekt benämning för att överenstämma med kontraktet Orkar inte tjafsa om småpengar... men förstår att i kontraktet som vi tecknade så står det arbetsgivaravgift till privatpersoner. Medam du numera tar 33% på alla transaktioner. Dina fakturor liknar alltså inte kontraktet som vi tecknade. Du tycker det är korrekt, vi tycker inte det är korrekt. Vi kommer betala men det känns lite konstigt. EDIT: Vi beklagar att det dröjt lite med betalningarna. Jag har skickat OK till Ekonomi att betala fakturorna sedan tidigare. Som sagt betalningen är på väg. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Medlem
|
Stämmer bra de, vi bytte namn på "arbetagivaravgift" till "transaktionsavgift" i mitten på året. Det är här vi missförstog varandra.
Citat:
Som sagt, skulle det vara något så är det enklast om folk i fortsättningen hör av sig direkt till oss så kan vi lösa problemer tillsammas istället för att posta här. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||