Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Domännamn sökes till kund (Musik)

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-10-12, 09:54 #11
Emil_P Emil_P är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Oct 2003
Har WN som tidsfördriv

Citat:
Originally posted by Anders Larsson@Oct 12 2005, 00:53
Lite mer info som tex om det är riktat mot Sverige eller mot internationell marknad hade inte skadat. Även lite koll på om det är skivbolag, fri nerladdning av mp3, musiktidning osv kunde ju vara bra.
yvärr så får vi inte avslöja speciellt mycket mer än att dom söker musik domäner, ingen nischad musikgenre. Vi har fått in cirka 10 förslag och kommer sammanställa dessa och skicka vidare dem till kunden imorgon torsdag.
Emil_P är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-10-12, 14:59 #12
Anders Larssons avatar
Anders Larsson Anders Larsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jan 2004
Anders Larsson Anders Larsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Anders Larssons avatar

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av MissDomain
Citat:
Ursprungligen postat av Anders Larsson
Lite mer info som tex om det är riktat mot Sverige eller mot internationell marknad hade inte skadat. Även lite koll på om det är skivbolag, fri nerladdning av mp3, musiktidning osv kunde ju vara bra.
yvärr så får vi inte avslöja speciellt mycket mer än att dom söker musik domäner, ingen nischad musikgenre. Vi har fått in cirka 10 förslag och kommer sammanställa dessa och skicka vidare dem till kunden imorgon torsdag.
Ett svårt dilemma, jag förstår det.
Anders Larsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-10-12, 15:25 #13
Matss avatar
Mats Mats är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: May 2003
Mats Mats är inte uppkopplad
Supermoderator
Matss avatar

Reg.datum: May 2003
Citat:
Maila direkt på info @ missdomain.com
Citat:
Vi har fått in cirka 10 förslag och kommer sammanställa dessa och skicka vidare dem till kunden imorgon torsdag.
Kan tycka det lite märkligt sätt ni jobbar på när jag mejlade dig redan en kvart efter att du hade lagt ut tråden, sitter på ett gäng mycket bra musikdomäner som för övrigt inte längre är till salu...

Bifogar ett utklipp från mitt mejl nedan och hoppas att jag iaf kan få svar på min andra fråga i mejlet här på WN eftersom ni inte orkar svara på mejl.

-------Mejl------
Hallåj.
Har tillgång till ett gäng musikdomäner, vad skall det vara för inrikting?
Instrument, mp3, cd eller vad handlar det om?

Från det ena till det andra så var jag med och bjöd på lb.nu på Missdomain, fick inget besked om att jag hade blivit överbjuden mitt sista bud, men jag har inte fått någon info om att jag har fått den. hittar inte heller någon info om det på hemsidan.

// Mats på Lastbryggan
-------Slut på mejl------

// Mats
Mats är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-10-12, 18:20 #14
Har WN som tidsfördriv

Har WN som tidsfördriv

Citat:
Originally posted by Mats@Oct 12 2005, 15:25
Kan tycka det lite märkligt sätt ni jobbar på när jag mejlade dig redan en kvart efter att du hade lagt ut tråden, sitter på ett gäng mycket bra musikdomäner som för övrigt inte längre är till salu...
Sorry, ditt mail hade fastnat i vårt spam-filter. Se din inkorg.
Oläst 2005-10-12, 21:24 #15
Nobody Nobody är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Aug 2005
Flitig postare

Citat:
Originally posted by Mats@Oct 12 2005, 15:25
Citat:
Maila direkt på info @ missdomain.com
Citat:
Vi har fått in cirka 10 förslag och kommer sammanställa dessa och skicka vidare dem till kunden imorgon torsdag.

Bifogar ett utklipp från mitt mejl nedan och hoppas att jag iaf kan få svar på min andra fråga i mejlet här på WN eftersom ni inte orkar svara på mejl.
Tog mig också tid att skicka förslag på domäner som jag har, samma dag.

Fick inget svar från MissDomain, varken bu eller bä, bekräftelse, besked, typ tack/nej tack. Men den enskilda individens ansträngningar kanske inte är så viktigt för er - inte ens när ni själva aktivt ber om hjälp med något.

Det ska jag lägga på minnet till nästa gång, i så fall. Ni har säkert viktigare saker att ta hand om och det går säkert väldigt bra för er, eftersom ni väljer att prioritera bort att lägga ner tid på sådana här oangelägenheter som att svara och tacka för efterfrågad feedback. Tack för mig och lycka till med era affärer!
Nobody är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-10-13, 00:17 #16
koalas avatar
koala koala är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Sep 2004
koala koala är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
koalas avatar

Reg.datum: Sep 2004
OT: På senare tid har de flesta av mina mail och de mail jag borde få inte kommit fram. Börjar det bli dags för Internet 2.0 kanske?
koala är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-10-13, 06:35 #17
Har WN som tidsfördriv

Har WN som tidsfördriv

Citat:
Originally posted by Nobody@Oct 12 2005, 21:24
Fick inget svar från MissDomain, varken bu eller bä, bekräftelse, besked, typ tack/nej tack. Men den enskilda individens ansträngningar kanske inte är så viktigt för er - inte ens när ni själva aktivt ber om hjälp med något.
För oss är varje mail viktigt, eftersom varje mail kan innebära en affär för oss. Samtliga mail som vi fått har jag svarat på, även dom två som hade fastnat i spam-filtret. Skicka gärna ett PM med den e-postadress du skickade ifrån samt de domännamn du erbjuder.
Oläst 2005-10-13, 14:40 #18
Flitig postare

Flitig postare

Citat:
Ursprungligen postat av MissDomain
Citat:
Ursprungligen postat av Nobody

För oss är varje mail viktigt, eftersom varje mail kan innebära en affär för oss. Samtliga mail som vi fått har jag svarat på, även dom två som hade fastnat i spam-filtret. Skicka gärna ett PM med den e-postadress du skickade ifrån samt de domännamn du erbjuder.
Märkligt, jag skickade från en helt normal e-postadress.

Okej, jag skickar ett PM.
Nobody är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:11.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017