FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tjenare,
Satt och grejade lite och såg att min startsida för trafficjam.se inte ville komma igång, trodde det var något temporärt så jag tänkte inte på det men sen i går så var det samma grej och går man till deras startsida www.trafficjam.se kommer man bara till ett ställe där man skall logga in på servern. Typ ett grundkonto för trafficjams hosting precis som om servern har blivit rensad. Någon som vet vad som hänt dom? Systemkrash eller något kanske, har inte heller fått något mail av dom som förklarar vad det är som händer. Mvh, Viper |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Nykomling
|
Ingen aning, men jag har också reagerat på det...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det har varit så här under en längre tid nu. . . har testat mailat också men inget svar . . .
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Fortfarande inget svar på deras mail och inget liv i sidan ännu, verkar som dom dött helt och hållet nästan.
Mvh, Viper |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ägaren driver ju också trafficjamtext.com vet jag och den ligger uppe.
Undrar vad som är på G. Har aldrig gillat Trafficjam.se iofs men det vore ju skoj att veta vad som hänt. De aktiva medlemmarna är nog absolut sugna på det i allafall. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kan ju uppdatera denna tråd med att skriva att dom faktiskt är uppe med en ny sida sedan ett tag tillbaka.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nu ligger dom uppe igen, de har tydligen bytt design...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|