FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Sagofabriken.se sköter inte sina fakturor från double.se så jag har blivit rekommenderad att ta bort deras reklam. Ni kanske vill göra samma sak. Bifogar mailväxling med double.se
/Peter Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Nog är väl "Sagoborgen" ett helt annat företag än "Sagofabriken", eller har jag fel? Du säger Sagoborgen i underrubriken och först i inlägget, men ordväxlingen med Double gäller ju Sagofabriken. Jag har fått för mig att det är två konkurrenter, är det inte så?
/Bengt
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Sagoborgen finns inte på double, men sagofabriken gör...
Sagoborgen är det väl någon här från WN som har eller?.. http://www.webmasternetwork.se/index.php?a...sagoborgen&s=wn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Oj jäklar. Det blev fel. Sagofabriken ska det naturligtvis vara! Någon moderator får gärna ändra i rubriken så vi inte någon skugga faller över sagoborgen.
/Peter |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Ja, admin borde värkligen ändra så postaren alltid kan redigera/ta bort sina inlägg. Tiden går och vissa saker borde vara osagda, det har man ju varit med om flera gånger under åren och då är det jobbigt med inställningar som hindrar en att redigera posten efter en viss tid.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Tvinga fram att man måste köra en preview innan man får posta istället, det skulle skära ner mer på felen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
ohh, såg en sak och kom och tänka på denna tråden då...
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Sagofabrikens fakturor hos Double är vid dagens dato betalda. Man behöver inte oroa sig över detta. Sagofabriken har haft en intensiv tillväxtfas och är störst på skräddarsydda sagoböcker och presenter och kommer fortsätta att växa och utvecklas. Krångel med flytt av lokal under sommaren, halva personalstyrkan på semester osv. gör att allt inte flutit så smidigt som det kunnat. Allt är på plats nu! Har ni några frågor kan ni alltid höra av er till oss. Kontakt information finns på hemsidan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Skulle vara kul om Sagofabriken kan kommentera det faktum att fakturorna hos double fortfarande listas som obetalda, samt att Sagofabriken inte längre finns med bland programmen hos double.
/Peter |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|