FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Var köper man helt vita A4 papper med en "av-rivningsbar" remsa längst ner, där man skriver ut bankgiro/plusgiro lapp? Vet inte riktigt hur jag ska förklara det, jag vet i alla fall att Vodafone använder sig av såna. [EDIT] ska kanske tillägga att det är faktura papper jag söker |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Testa med guill.se.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
tack! de har nästan det jag vill ha ha. "Blåtonat brevark med 1 st otryckt blankett"
Fast jag vill ha helt vita papper med 1 st otryckt blankett ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
De blanketter för pg och bg som jag hittat färdigtryckta har en blå ton. Det är dock inget man tänker på.
Kontorsvaruhusen brukar ha dessa om du vill handla i butik. Quills blanketter gav lite underlig färgåtergivning på min förra färglaser.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
svantröms da?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
svanströms har plusgirotalonger vet jag i alla fall....BG vet jag däremot inte om de har.....Du lär dock kunna köpa dem direkt från din bank...det kan vi i alla fall!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har köpt mina bankgirotalonger hos Svanströms. De kommer dessutom i mycket fina lådor för att vara papper. De lådorna är bra att ha till en massa annat när de väl blivit tömda
![]() Svanströms och liknande är dock aningen dyra.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Svanströms minsta förpackning är 900 st.
Och det är för mycket! Jag behöver max 50 st |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
gå till banken och fråga om du får köpa ett gäng av dem....om det inte är fler än 50....tror de e svårt att få köpt så få mängder!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
eller du....jag har 10.000 feltryckta du kan få av mig om du vill
![]() |