FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag har skickat ett antal mail till Hotmail den senaste veckan, dom mail som studsat tillbaka är dom som inte existerar, typ @hotmal.com osv.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kan inte alla EU länder förbjuda hotmail för att det är mer problem än nytta? Menar EU har ju en förmåga att införa massa dumma lager, regler så att förbjuda hotmail skulle inte vara allt för dumt.
Finns tillräckligt många gratis andra som fungerar, så skulle inte bli ett problem utan hotmail. Räknar nästan att man förlorar massa pengar o tid varje år pga folk som har hotmail konton. Och man ska inte behöva gå tillbaka i tiden och skicka papper pga att Mircrosoft inte kan ha något produkt eller tjänst som fungerar. Enda MS har gjort som fungerar är tidigare DOS och Win 3.1, men det är väl inte så konstigt för det var inte dom som gjort det utan köpte upp det mer eller mindre. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Tjenare.
Vad jag känner igen detta senario, mail som försvinner efter vägen. Driver ju själv en annonssida där aktiveringsmail skickas ut, Och ett par st./vecka försvinner och kommer inte fram till annonsörena(och tyvärr inte heller påminnelserna). Såg scriptet för php, och undrar därför om det är någon som sitter på ett för ASP som funkar. Använder CDO eller CDONTS. Funderar att det lär väl vara någon med headern som gör att min mail försvinner(sorteras bort), och skulle gärna vilja ha ett exempel på någon kod som någon har som funkar. Säger som alla tidigare, skrota HOTMAIL. Inget funkar vad gäller denna tjänst, vet inte hur många som inte ens kommit fram till mina annonsörer genom att de ofta stutsar tillbaka ett mail om att ägaren av mailadressen har fullt på sitt konto. eller att adressen heltplötsligt inte finns(men ändå gör det). Tack för svar gällande script. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|