FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Så om ett sökord tex finns på 7 av mina subdomäner så kommer 7 resultat med vid en sökning i google?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
http://www.google.se/search?hl=sv&c2coff=1...s.se+xbox&meta= Resultat 1 - 10 av ungefär 30 900 från nordicgamers.se för xbox. (0,30 sekunder) Sen scrollar du lite ner. Vi har uteslutit vissa svar som var snarlika 10 som redan visats för att kunna ge dig de mest relevanta resultaten. Om du vill kan du göra om sökningen och inkludera tidigare uteslutna resultat |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Validating
|
Citat:
Det kan vara en av många anledningar till varför endast någon av många subdomäner syns i resultaten. Olika förutsättningar helt enkelt. Olika titlar, olika meta, olika innehåll, olika antal inkommande länkar, olika antal interna länkar, duplicate content mm. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Exakt, att skapa flera subdomäner som visar snarlikt eller samma innehåll och samma struktur är inget att rekommendera.
Blir troligtvis dubbelt innehåll och utesluts ur sökresultatet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Anser google det som spam om man registrerar ett antal sådana?
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
/ägare av webb.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Registreringar i uppenbart SEO syfte tillåts inte på de flesta subdomäntjänsterna och heller inte massvisa registreringar. Vi har för övrigt redan tagit bort dina spam-registreringar av subdomäner på 3W.se.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Man lär sig så länge man lever, jag började igår redan att avregistrera mina subdomäner då jag har lärt mig att som du skriver man vinner inget på det (tvärtom) Om jag hade glömt att avregistrera någon adress så är jag tacksam för att du tog bort den/dom. From nu siktar jag på att sköta mig bättre. Men på .has.it så verkar det nästan inte som att det går att avregistrera subdomäner eller så är det bara fel på inloggningen. Men dom borde sätta ut kontakt e-mail någonstans synligt på sidan tycker jag iaf.
![]() |
Svara |
|
|