FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Advertise Your Website On My Forehead With A Tattoo!
49st har bjudit på den pannan, startbudet var $0.99 och är nu uppe i $1000.. De som är intresserad av att tjäna snabba pengar kan skynda till ebay med en annons.. ... Vissa gör vad som helst. / Tomas PS. 3h kvar att lägga ett bud för de som är intresserade. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
jag skulle bjuda med om han var nån känd person osv.. nu känns det lite osäkert hur stor impact det kommer få
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tja, om han möter 10 personer om dagen som noterar tatueringen, lever i 40 år till så är det rätt låg kostnad för impressions
![]() Jag tror dock det är en fake totalt. Särskilt som att han tjatar om att få bli betald via paypal.. scam-o-rama-paypal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
hm.. jo det är ju sant iofs.. men det hade varit riktigt bra om han hade jobbat som nyhetsuppläsare på cnn...
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nu har inte jag någon tatuering men min flickvän har gjort en för ett tag sedan. Och hon sa det att det gör olika ont beroende på var man gör den. Desto tunnare hud desto ondare gör det. Hon gjorde sin på foten och det gjorde ganska ont sa hon efterson man har väldigt tunn hud där.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|